Toon posts:

Laptop: Diabloo D2030 volwaardige desktop vervanger?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop die een desktop-vervanger is. Nou heb ik al een aantal modellen gevonden waaronder exemplaren van Dell, Asus en Acer. De Dell staat me toch niet aan, de Asussen zijn erg duur en de Acer (Aspire 1714SMi) is al niet meer leverbaar.
Nu zag ik op De Laptopper een aanbieding van een notebook die een desktopvervanger is, maar die niet belachelijk duur is. Het gaat om de Diabloo D2030 (zie link: http://www.de-laptopper.n...=34&configuration[10]=92]. Nou heb ik absoluut geen idee van wat dat Diabloo is en daarom hoop ik dat iemand er meer van weet. Ik verwacht namelijk dat ze bij De Laptopper zeggen dat het een "buitengewoon goede notebook is voor een aantrekkelijke prijs" o.i.d.
Wie kan mij uit de brand helpen? De aanbieding zal namelijk niet eeuwig blijven en aangezien ik over twee weken een goede notebook voor mijn opleiding nodig heb, hoop ik dat iemand iets zinnigs kan vertellen.

Alvast bedankt!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Stefjah, je vraag hoort eigenlijk in Complete Systemen & Laptops thuis :)

Overigens had je met de search kunnen vinden dat het redelijk goede laptops schijnen te zijn :)

edit:
Ohja, let er even op dat die prijzen bij de laptopper exlusief Btw zijn. Pas ìn het mandje wordt de Btw erbij gerekend. Anders vergelijkt het zo rottig met andere leveranciers :P

[ Voor 23% gewijzigd door SmartDoDo op 25-08-2004 23:19 ]

Verwijderd

Ik begin ff met wat minder zinnigs, namelijk dat je topictitel nogal vaag is. Je zoekt naar een desktop-vervangende laptop, ik denk dat je dat beter in je topictitel kan zetten ipv de naam van een "mogelijke kandidaat"
En wat wil je er precies mee gaan doen? Je kan er een hele hoop op aansluiten, maar dan kan elke laptop wel zo'n beetje een desktop-vervanger zijn ;)
Wat voor een soort desktop-PC wil je vervangen? Een budget-game systeem, fotobewerking...?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 16:44
Trapje naar Complete Systemen & Laptops

+Een titel edit.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 23:20:
Ik begin ff met wat minder zinnigs, namelijk dat je topictitel nogal vaag is. Je zoekt naar een desktop-vervangende laptop, ik denk dat je dat beter in je topictitel kan zetten ipv de naam van een "mogelijke kandidaat"
En wat wil je er precies mee gaan doen? Je kan er een hele hoop op aansluiten, maar dan kan elke laptop wel zo'n beetje een desktop-vervanger zijn ;)
Wat voor een soort desktop-PC wil je vervangen? Een budget-game systeem, fotobewerking...?
In algemene zin is een "desktop-vervanger" een laptop met ongeveer dezelfde specificaties als een desktop. Laptops zijn namelijk vaak met minder snelle en minder grote componenten (minder snelle processor, minder geheugen, kleinere hdd e.d.) uitgerust. Dat is toch een algemene term?
Maar het gaat helemaal niet om wat ie allemaal moet kunnen, want dat weet ik zelf wel.
De vraag is: is Diabloo een redelijk tot goed merk of niet? Ik heb namelijk erg slechte ervaringen met bijvoorbeeld het Duitse Medion (van de Aldi) en dat wil ik niet nog een keer meemaken.

Sorry als ik dit bericht niet in de goede categorie had gezet, dat was namelijk wel de bedoeling. De zoekmachine reageerde trouwens niet op Diabloo.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 12:20 ]

• tbag
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07-2024
1 is genoeg

[ Voor 95% gewijzigd door Laurent op 26-08-2004 22:19 ]

Verwijderd

kijk eens hier voor ervaringen: [rml][ Ervaringen] Diabloo Notebooks[/rml]
Pagina: 1