Ik heb hier een Konica Minolta 2300W kleurenlaser staan, waarmee ik ongeveer 25 A4tjes met elk 4 stickers wil printen. De eerste 3 pagina's gaan steeds goed, maar daarna lijkt het alsof de inkt niet goed hecht aan het papier, en wordt het rommeltje waar meerdere afdrukken van verschillende vellen over elkaar gedrukt worden tot je bij pagina 8 een niet leesbare zwarte smeerboel hebt. Pas als ik dezelfde afdruk op gewoon papier laat doen, lijkt het alsof de printkop na een paar prints weer 'schoon' is, waarna het printen keurig gaat. Alleen schiet ik niets op met printen op gewoon papier...
De instelling 'label' bij het printen en speciale (stervensdure) laseretiketten geven hetzelfde effect. Daarnaast kan de printer volgens de site van Konica wel degelijk 'etiketten' printen. Heeft iemand enig idee waarom dit gebeurt en hoe ik dit kan oplossen?
De instelling 'label' bij het printen en speciale (stervensdure) laseretiketten geven hetzelfde effect. Daarnaast kan de printer volgens de site van Konica wel degelijk 'etiketten' printen. Heeft iemand enig idee waarom dit gebeurt en hoe ik dit kan oplossen?