Toon posts:

Geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ben ik na 9maanden reizen weer thuis, krijg ik dus te horen dat mijn pc het de laatste 6maanden al niet meer doet! Op een dag sloten mijn familie de computer af en de volgende dag werkte het niet meer..
Bij het aanzetten hoor je de computer werken, maar het beeldscherm geeft niets weer. En na een tijdje hoor je de computer alleen maar ratelen..
Ik dacht eerst dat het misschien het geheugen kon zijn, maar daar was niets mis mee (de dingen vervangen werkte niet) heb ook een nieuwe videokaart erin gezet,dit werkte ook niet! Daarna dacht ik dat misschien de batterij van de bios leeg was, na vervangen nog steeds niets.
Ik heb dus verder geen idee wat ik nu moet doen.. Suggesties?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

TeeDee

CQB 241

Is je monitor nog wel fris?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

BIOS resetje, Hangen en Opstartproblemen troubleshooter etc ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Turkish op 25-08-2004 22:06 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Owja, heb ook al het beeldscherm veranderd.. Heb het nog maar een keertje geprobeerd, je weet maar nooit! Beeldscherm geeft een "No signal" beeld.

Heb ook nog de stroomdraadjes voor de hardeschijf en CDROM eruitgehaald om te zien of het misschien aan de voeding ligt.. Nope

Ook gelijk de BIOS gereset. Werkt niet..

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 22:56 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is helaas niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Neem de startpost van het PMG Beleid eens door hoe het wél moet :) Tipje: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum door eer je een topic opent. Daarin staat wat je dan minimaal moet kennen cq uitvoeren B)

Dit topic is gesloten.