Toon posts:

dvd divx player techwood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ben al een tijdje van plan om een dvd speler aan te schaffen. Op dit gebied ben ik nog een leek, daarom hier een vraagje.

Heb een aanbieding gezien van "DVD Divx Techwood 5020S". Deze speelt ook divx formaat af. Nu mijn vraag hierover:
-Is het mogelijk om de ondertitels van je film mee af te spelen?
-Wat als er een nieuwe divx codec,... uitkomt? kan je dit allemaal updaten?

Weet trouwens ook niet of die techwood een goede koop zou zijn, goedkoop is ie in elk geval :) € 79 !

Alvast bedankt.

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02 10:34
meestal zijn die goedkope dvd-spelers niet slecht maar divx zie je natuurlijk minder vaak en je weet niet of techwood daar wel mee om kan gaan B)

Facts don't care about your feelings

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16

BCC

Mijn huisgenoot heeft een Techwood DVD Speler en dat ding werkt al jaren PERFECT hiero. Speelt alles, stil en zonder problemen.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
sounds good :)
iemand nog ervaring met subtitles / codecs voor het divx formaat?
thx

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier wat meer info:

http://vestel-france.fr/vesdivx/techwood/index_dvx5050s.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.son-video.com/Rayons/HomeCinema/LectDVD/Techwood/TechwoodDivx.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door W00fer op 26-08-2004 13:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
thx, dit zocht ik :)
als iemand nog nl site zou weten , zou mooi zijn :)
kga em me aanschaffen een van de dagen

thx alvast

• Fuss!
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-02 08:41
Ik heb deze speler vandaag gekocht in de Carrefour (België - ja, da's waar jij ook woont ;) )

Het gaat overigens over de Techwood DVX-5020S (itt wat W00fer zei):

Afbeeldingslocatie: http://www.son-video.com/Rayons/HomeCinema/LectDVD/Techwood/DVX5050S.jpg

Deze speler wordt geleverd mét scart-kabel en zònder batterijen voor de afstandsbediening, handig om weten want op de website en in de winkel vermeldden ze net het omgekeerde.

Voor een compleet overzicht wat de speler kan (en links naar firmware-updates): hier.

Om op je vraag te antwoorden: .sub en .srt worden ondersteund indien ze dezelfde filename hebben als de film in kwestie.

Een klein nadeel: de menustructuur is in het Frans, maar gelukkig is er maar weinig menustructuur ;) Ik heb het nog niet gevonden hoe het te verzetten (maarja, heb m'n handleiding nog niet open gedaan).

Ik ga m'n speler nu eens proberen updaten (blijkbaar zit er standaard versie 1.77 van de firmware op, en versie 1.88 is al beschikbaar), ik post in dit topic of het me gelukt is of niet.

*Edit: Firmware-update geslaagd: cd branden met Nero (disc-at-once, finalize cd - een cd/rw is oké), cd in de lade steken en het toestel doet de rest. Handig!
Met het achtereen indrukken van volgende toetsen kan je kijken welke firmware erop staat: menu - 1 - 3 - 5 - 7. Je krijgt dan een aantal regels te zien zoals dit:
code:
1
2
3
4
SW VERSION: 4.1.31.1/B1.88 REGION: 0
DRIVE: [DVS-K] DVS-LDR DSL-710 ALX79
Update filename: C6M1
Macrovision: F/W: 1.0

Die 1.88 uit de eerste regel is dus de firmware-versie.

[ Voor 41% gewijzigd door Fuss! op 26-08-2004 22:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tevreden van kwaliteit?
Al wat films,... getest?

nuja, blijkt toch wel uit je post dat firmware, ... ter beschikking is :D

Zal em mij morgen ook maar gaan aanschaffen dan :)

nadelen: nog effe tijd om ze te posten ;)

alvast bedankt!

Verwijderd

Daff en of Fuss,

collega van me heeft zo'n zelfde speler gekocht en heeft biosversie 1.77

hij wil updaten omdat hij soms geen geluid heeft. ik heb de site wel gevonden maar niet waar de updat-files staat.

ik hoop dat jullie kunnen/willen helpen

mvg Scoob
Pagina: 1