Toon posts:

Beltonen: zelf maken of downloaden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik me laats eens afvroeg:

Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een Nokia 6230 die onder andere een mp3 speler bezit. Dat wil zeggen dat ik een willekeurige mp3 op mijn telefoon als beltoon kan instellen. Persoonlijk vindt ik dit een goede zet van nokia maar aan de andere kant verliezen de beltoon sites (jamba als voorbeeld) enorm aan deze trendt.

Het zal denk ik nog wel een paar jaar duren voordat een mp3 speler in een telefoon een standaar issue gaat worden, net zoals het met de camera al is gebeurd. Maar wat dan? Wat gaan ze dan verzinnen? De operator logo's zijn denk ik bijna al uitgestorven, de wallpapers worden langzamerhand vervangen door zelf geschoten fotos en nu zijn de beltonen aan de beurt? What's next ?

Ik zou graag wat reacties van julllie willen horen

grtz dp

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:17
Games, App's, Frontjes,

Verwijderd

sja ik kan er niet mee zitten. stel je voor dat jamba verdwijnt. dan kunnen we al die schattige tv reclames ook niet meer zien. jammer hoor NOT

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Best intressant, frontjes denk ik niet. Games wellicht, maar dat zal ook te downloaden zijn. Denk meer iets van abbo's. abbo's op tv kanalen, newssite's ofzo (als dat allemaal mogelijk wordt)

Verwijderd

Supervoordelig Jamba Ringtone pakket.

Ja sorry hoor maar ik/we zijn niet gek.

Verwijderd

offtopic:
als ik een ding irritant vind zijn eht van die beltoon reclames zolals die jamba doet

maar ik denk dat mp3 wel kan doorbreken als beltoon zeker met de usb -> telefoon mogelijkheden die nu aan het komen/er al zijn
iedereen wil toch ze eigen liedje erop die diegene leuk vind of als je zon modeslet ben(niet beledigend voor iemand die zich hier aangesproken voelt)
die elke dag weer een neiuwe stoere beltoon heeft
die sites blijven wel bestaan denk ik en gaan gewoon mee in de technologie en weten daar toch altijd op in te spelen

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-01 01:28

Hazuki

On my Suzuki

sja ik kan er niet mee zitten. stel je voor dat jamba verdwijnt. dan kunnen we al die schattige tv reclames ook niet meer zien. jammer hoor NOT
Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/got/stupid.gif

Good riddens! Oplichterij is het.

Koekie?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

markvt

Peppi Cola

Op de duitse mtv wordt je doodgegooid met reclames zoals jamba is hier jamba al erg daar zitten er in een blok zeker 5 van zulke aanbieders :(

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

alsof ik ooit uberhaupt voor een ringtone zou willen gaan betalen, laat staan een wallpaper! Kan je toch veel beter zelf een leuk platje make, is nog orgineel ook. *man... those kids.....*

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ben er zeker mee eens dat jamba op je zenuwen werkt !!
dat met die tv streams vindt ik wel een goeie, het laatste nieuws op je tel lijkt me ook intressant, maybe en nieuwe mobile RSS

*ik ga ff een patent aanvragen
Pagina: 1