Toon posts:

Beeldscherm Dat Uitvalt Duidelijke Reden?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al zo lang als ik deze computer heb (in september wordt ie 3 jaar) met het probleem dat ik verschillende keren power on power off moet doen eer het beeldscherm aanspringt bij het opstarten.

dit was de normaalste zaak geworden, als hij het piep geluidje maakt bij het opstarten en als op dat exact moment het scherm niet aangaat zet ik de stroom op mijn 4 stekerdoos uit en terug aan en start opnieuw op tot het scherm normaal aangaat.

MAAR nu de laatste paar weken doet hij nog veel gekker. het beeld valt gewoon uit en het lampje op het scherm begint te pinken. soms gaat ie terug aan , soms ook niet.

maar nu de laatste dagen meer en meer loopt ie gewoon vast als ik een tijdje in msn bezig ben ofzow. het komt ook voor dat ie gewoon 10 uur aan een stuk zonder problemen werkt maar soms moet ik tot 5 x toe opnieuw opstarten op een half uurtje.

nu snap ik niet waarom het beeld zo raar doet bij het opstarten enz? Soft of Hardware related?

compo:
P4 1800
Geforce 3 ti500
Soundblaster Audigy Player
Windows XP

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 21:47 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Had je niet beter meteen terug kunnen gaan naar de winkel? :X

Maar goed, dit heeft niets met het OS te maken, verder staat er in Processors, Mobo's & Geheugen een volledige Technische PMG FAQ - hangen en opstartproblemen met veel tips. Loop die langs en open eventueel in de hardwarefora een nieuw topic, in WOS heeft dit geen zin als je niet eens aan booten naar je OS toekomt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.