goed . .ik ben dus bezig met me pc bij elkaar te stellen . .ik heb me nieuwe soort van hobby . tweake . .en wil gaan overclocke enz .niet dat het zo perse nodig is,maar omdat het leuk is. .
nu vraag ik me af ,,
zou ik bij intel northwood blijven ., of ga ik voor de amd 64
wat doe ik met mijn pc..
ik speel veel zware games .zoals doomIII , Jiont ops .bijv
ik ga een videorecorder op mijn pc aansluiten op te kunnen filmen . .om demos mee temaken in adobe ,, , dat vindt ik erg leuk . en vraag me af wat daar het beste voor is.
daarbij staat me pc dag en nacht aan .
wat adviseren jullie mij?
nu snap ik dat amd beter is voor gaming .maar is het ook beter voor adobe programma,s en is de pc zelf sneller? of merk ik dat niet . .
aangezien ik nog totaal geen ervaring heb met amd . .wil ik graag wat meer weten
waarom heb jij een intel/amd genomen?
en wat vindt jij de voordelen van jou intel/amd?
en wat vindt jij de Nadelen van de intel/amd?
__
wat voor moederbord heb jij bij je intel/amd genomen? en waarom?
alvast erg bedankt voor de info .
ik zou het graag een beetje serieus willen houden in dit topic ( 20% info en 80% spawm schiet niet op
)
________
ik zelf wat zo,n anderhalf jaar geleden voor een intel pentium gegaan . . rede, dat ik er geen verstand van had .en iedereen in men familie pentium heb . bovendien wist ik nieteens van athlon was geloof ^^ .
nu ik er een hoop reviews over gelezen heb . .wilde ik direct voor de athlon 64 3800+ gaan! , aangezien nu intel "ineens" de prijzen van de cputjes dik omlaag gooit . .zit ik weer te twijfelen
. .lastig ! . .
>>mss zijn eral vaker van dit soort topics geweest , ik heb voor ik het topic starte een search gedaan . en kon vrij weinig erover vinde . .is die erwel . post dan de link . en close deze
alvast erg bedankt!
greetz goofy^
nu vraag ik me af ,,
zou ik bij intel northwood blijven ., of ga ik voor de amd 64
wat doe ik met mijn pc..
ik speel veel zware games .zoals doomIII , Jiont ops .bijv
ik ga een videorecorder op mijn pc aansluiten op te kunnen filmen . .om demos mee temaken in adobe ,, , dat vindt ik erg leuk . en vraag me af wat daar het beste voor is.
daarbij staat me pc dag en nacht aan .
wat adviseren jullie mij?
nu snap ik dat amd beter is voor gaming .maar is het ook beter voor adobe programma,s en is de pc zelf sneller? of merk ik dat niet . .
aangezien ik nog totaal geen ervaring heb met amd . .wil ik graag wat meer weten
waarom heb jij een intel/amd genomen?
en wat vindt jij de voordelen van jou intel/amd?
en wat vindt jij de Nadelen van de intel/amd?
__
wat voor moederbord heb jij bij je intel/amd genomen? en waarom?
alvast erg bedankt voor de info .
ik zou het graag een beetje serieus willen houden in dit topic ( 20% info en 80% spawm schiet niet op
________
ik zelf wat zo,n anderhalf jaar geleden voor een intel pentium gegaan . . rede, dat ik er geen verstand van had .en iedereen in men familie pentium heb . bovendien wist ik nieteens van athlon was geloof ^^ .
nu ik er een hoop reviews over gelezen heb . .wilde ik direct voor de athlon 64 3800+ gaan! , aangezien nu intel "ineens" de prijzen van de cputjes dik omlaag gooit . .zit ik weer te twijfelen
>>mss zijn eral vaker van dit soort topics geweest , ik heb voor ik het topic starte een search gedaan . en kon vrij weinig erover vinde . .is die erwel . post dan de link . en close deze
alvast erg bedankt!
greetz goofy^
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje