Fujitsu-Siemens Scaleoview c17-2 Ervaring?

Pagina: 1
Acties:

• Xer0X
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:42

Xer0X

Gotha know??

Topicstarter
Ik kan een Fujitsu-Siemens 17inch TFT overnemen voor €300.-

Het probleem is echter dat degene van wie ik het scherm kan overnemen niet echt in de buurt woont en ik dus het beeldscherm niet eerst kan zien. Ik ken de verkoper wel zo goed dat ik hem terug zou kunnen geven, maar omdat hij zover woont zal daar dan enige tijd overheen gaan. Ik wil natuurlijk dat scherm niet zolang hier hebben terwijl hij hem dan mischien al weer aan iemand anders kwijt kan. Ik moet voor vrijdag (27 aug 2004) een beslissing nemen omdat er dan weer een andere kennis van mij daar in de buurt is die hem dan mee zou kunnen nemen.

Ik houd eigenlijk niet zo van die "wat vinden jullie topics" :X Maar ik zou toch graag willen weten of iemand hier er mischien niet een heeft of er wat meer over weet.
De spec ken ik natuurlijk al want die zijn zo op te zoeken. Alleen zegt me dat niet zoveel omdat ik geen/weinig ervaring heb met tft's en het toch ook weer een kwestie van smaak/beleving is. Ook kan ik geen review en of ervaringen topic's vinden met Google, eigenlijk helemaal niets behalve prijs vergelijk sites iod.

Het mooiste zou zijn als ik er ook op zou kunnen gamen, maar aangezien ik dat niet elke dag doe is het niet een must (kan altijd nog dual setup met mijn huidige CRT.)