Toon posts:

ms word is niet aanwezig op xp

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje. Ik heb een pc met xp-proffessional alleen ik kan de tekstverwerker Word niet vinden. Hoe kan ik deze op mijn pc krijgen zonder de cd van windows XP.

Ik heb overal al gezocht maar kan nergens het antwoord vinden op dit probleem.

Alvast bedankt voor je hulp! :)

Verwijderd

Word van office kun je niet vinden op de XP CD, wel op de office CD.

voor Wordpad:

C:\Program Files\Windows NT\Accessories\wordpad.exe

voor notepad:

%SystemRoot%\system32\notepad.exe

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 20:59 ]

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

MS Office kopen. Of bedoel je wordpad/notepad?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 10:13

Zoefff

❤ 

MS Word is geen programma wat standaard in XP zit, je kan het apart kopen, of in een bundel met Office XP :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

mja, neem aan dat je student bent, dan kun je op je school zo de office cd en de xp pro cd kopen voor een prikkie, meteen van al het gezeur af en je hebt ook nog eens excel, powerpoint en access :D

Word is dus inderdaad een onderdeel van het officepakket en valt buiten windows, als alternatief kun je wordpad gebruiken, maar is wel veel minder uitgebreid.

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

• Hmmbob
  • Laatst online: 22:18
Wordpad kan je installeren via het configuratiescherm, software, windows-onderdelen.

MS Word zal je moeten kopen :)

Overigens heb je voor de eerste optie toch een CD nodig. Misschien maar een cd kopen ?

Sometimes you need to plan for coincidence

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 16:33
MS Word bij XP krijgen zou erg leuk zijn maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Je zult het dus moeten kopen. Of je kunt natuurlijk Openoffice.org downloaden, dat is gratis en doet in principe precies hetzelfde. Het is maar iets van 70 of 80 MB dus de downloadtijd valt ook wel mee. Zeker voor een besparing van zo'n 30 Euri.

EDIT:Hmmm ik ben blijkbaar wat langzaam vandaag :Z

[ Voor 9% gewijzigd door Ook al Bezet op 25-08-2004 21:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus ik begrijp dat office voor xp niet op de installatiecd staat maar dat is een los programma met word,excel en noem maar op. En deze kan ik gewoon in de winkel halen.

Klopt dit?

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je WordPad bedoeld, die kun je met 'Start' / 'Uitvoeren' wordpad.exe intikken en enter ingeven, altijd tevoorschijn halen mits geinstalleerd.

[ Voor 28% gewijzigd door _XipHiaS_ op 25-08-2004 21:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Of je kunt natuurlijk Openoffice.org downloaden zei ook al bezet!

Weet je misschien welke site dat staat?

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Heel erg simpel, 2 oplossingen:

1. Heb je een vriend/buur/familie-lid waar je de cd even mag lenen om alleen de benodigde bestanden te kopieren. (volgens mij is dit nog wel te doen omdat TS hoop ik wel een legale versie heeft aangekocht en de orginele misschien kapot is gegaan)

2. Misschien is je snelkoppeling weg -> ga naar start - uitvoeren - winword <enter>

3. Download openoffice (voordelen: gratis te downloaden en vooral gratis)

Hiermee zal je het wel redden denk ik...

edit:
Ben veel te langzaam in typen. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Eichii op 25-08-2004 21:04 . Reden: Correcties ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 21:01:
Oke dus ik begrijp dat office voor xp niet op de installatiecd staat maar dat is een los programma met word,excel en noem maar op. En deze kan ik gewoon in de winkel halen.

Klopt dit?
inderdaad. word staat geloof ik ook op de works-cd, die ze bij veel computers meegeven, heb je die toevallit?

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-06 23:24
geintje toch zeker he ???

he man ga eens ff wat basis gewoon op internet zoeken.
als je dat ook niet weet:
http://www.google.com, dat is een zoekmachine

je twee andere topics getuigen nou ook niet van enige drang om iets zelf op te lossen of enige aanweizge kennis.

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 21:02:
Of je kunt natuurlijk Openoffice.org downloaden zei ook al bezet!

Weet je misschien welke site dat staat?
probeer openoffice.org eens zou ik zeggen :Y)

• Zoefff
  • Laatst online: 28-08 10:13

Zoefff

❤ 

Zandor schreef op 25 augustus 2004 @ 21:04:
geintje toch zeker he ???

he man ga eens ff wat basis gewoon op internet zoeken.
als je dat ook niet weet:
http://www.google.com, dat is een zoekmachine

je twee andere topics getuigen nou ook niet van enige drang om iets zelf op te lossen of enige aanweizge kennis.
/me Mee eens is

Er zit zelfs onder je topic hier een knopje waarmee je op Google kan zoeken. Tik daar openoffice in, en reken maar dat je voldoende resultaten krijgt om mee verder te gaan :)

Hier op GoT word er van je verwacht dat je eerst zelf even wat onderzoek doet voordat je klakkeloos je vraag neergooit, en ik heb het vermoeden dat je dat niet gedaan hebt.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Stap naar een winkel en het kan haarfijn worden uitgelegd, of lees heel microsoft.com even. Dit is niet een vraag die op GoT thuishoort, waar dit toch wel tot basiskennis hoort voor iedereen behalve de zeer verstokte Opensource-fan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.