Toon posts:

[DIV] Probleem met browser anders dan IE6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website gemaakt met Macromedia Dreamweaver MX 2004, waarbij ik gebruik maak van een aantal "divlayers" waar ik tekst in heb.

In Internet Explorer 6 gaat de werking van de div's goed, echter in Internet Explorer 5 of Mozilla gaat dit niet goed. De aanduiding van de hoogte van de div's pakken de browsers wel normaal maar de aanduiding van de left (hoever de div naar rechts geschoven is) pakken ze niet. Dat heeft tot gevolg dat de tekst dwars door de vormgeving heen wandelt.

Dat ziet er bijvoorbeeld zo uit.

Heeft iemand hier ervaring mee en is hier iets aan te doen?

Verwijderd

Ik houd het er maar op dat je CSS gebruikt dat met een verkeerde implementatie in Internet Explorer wel werkt, maar zonder implementatie of met een correcte implementatie van CSS niet. Kan me niet voorstellen dat je ook maar iets wijzer wordt van mijn antwoord, maar dat is mijn probleem verder niet.

offtopic:
Wat je er verder nog aan kunt doen is niet zo vreselijk passief zijn. Vroehâh probeerden we zelf nog weleens wat voordat we vragen gingen stellen.

Ja ik heb er ervaring mee, en het beste wat je kunt doen is er zelf ervaring mee krijgen. Je geeft werkelijk véél te weinig informatie. Je geeft geen broncode, je geeft niet aan wat je zelf al hebt geprobeerd, opgezocht en nogmaals geprobeerd.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 14:15
I'm with ^^^

Een beetje code zou welkom zijn...

Regeren is vooruitschuiven

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 21:28

MBV

probeer dan ook direct of validator.w3.org problemen meldt, en of er iets over staat op www.positioniseverything.com en vele andere sites

Verwijderd

MBV schreef op 26 augustus 2004 @ 00:32:
probeer dan ook direct of validator.w3.org problemen meldt, en of er iets over staat op www.positioniseverything.com en vele andere sites