celleron 333a Hoe ver kan hij worden overgeclocked. ik weet dat de deshutes core max 600 mhz kan behalen.
Er zijn heel weinig deschutes-cores die 600 MHz halen, ik denk zelfs geeneen. Je hebt zelf een Mendocino en om te kijken hoever íe kan geef ik je een gouden tip:
Probeer het eens zelf.
* Delerium heeft in zijn Kudde een Celeron 333@999, maar da's dus niet reproduceerbaar
Probeer het eens zelf.
* Delerium heeft in zijn Kudde een Celeron 333@999, maar da's dus niet reproduceerbaar
Ik zou het niet weten... gewoon proberen dus... maar de mijne draait op 416 MHz... puur door FSB-overklokken.... de multiplier kan bij mij niet hoger vanwege het mobo....
dat ligt neit aan je mobo maar aan je CPU. alle intel cpu's zijn multiplier locked vanaf aug '98.
Verwijderd
Probeer deze eens:
100 MHz x 5 (500 MHz)
92 MHz x 5 (460 MHz)
83 MHz x 5 (416 MHz)
Veel succus
Greetz frank
100 MHz x 5 (500 MHz)
92 MHz x 5 (460 MHz)
83 MHz x 5 (416 MHz)
Veel succus
Greetz frank
500 mhz gaat zelden met een celeron 333. Ik heb het ooit gehaald, maar daar had ik een behoorlijk vette cooler voor nodig (heatsink met 4 fans) en 100% stabiliteit bereikte ik alleen bij een kamertemperatuur onder de 18 graden! (daarboven liep ie na een uurtje unreal demo oid vast).
Er zijn echter verhalen van mensen die de 500mhz stabiel haalden met de standaardkoeler, dus misschien heb je geluk.
De hierboven genoemde 416mhz heeft als nadeel dat je je PCI-bus zwaar overklokt. Sommige kaarten en HD's zijn daar gevoelig voor.
Er zijn echter verhalen van mensen die de 500mhz stabiel haalden met de standaardkoeler, dus misschien heb je geluk.
De hierboven genoemde 416mhz heeft als nadeel dat je je PCI-bus zwaar overklokt. Sommige kaarten en HD's zijn daar gevoelig voor.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Pagina: 1