DSL/Cable Router en Emule

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023
Ik heb hier een DSL/Cable Router (van e-tech) maar ik weet niet hoe ik poorten kan open zetten zodat ik met emule kan downloaden. Iemand hier die me kan/wil helpen? _/-\o_

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Damn, lees eens een FAQ (en je manual van je Router, daar staat het echt wel in). Gebruik anders eens een keer de search, lees in ieder geval het grote Poortmappingsverhaal/Topic door, en probeer eerst zelf eens iets. Leer je veel meer van, en het geeft je een beter gevoel dan alle antwoorden zomaar voorgekauwd te krijgen.

Verwijderd

Stap 1: Tik het ip-adres van je router in je browser in.
Stap 2: Waarschijnlijk word je nu gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord, vul dit in. (Als je dit niet gewijzigd hebt, zijn de default gebruikersnaam en het deafult wachtwoord te vinden in het boekje van je router)
Stap 3: Ga naar "Virtual Server".
Stap 4: Vul hier het ip-adres van de computer in waar emule op staat en de poort die je door wilt linken.
Stap 5: Zorg dat je instellingen opgeslagen worden door op "Save" te klikken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 20:25 ]

• Awkwarding
BredeP schreef op 25 augustus 2004 @ 20:22:
Damn, lees eens een FAQ (en je manual van je Router, daar staat het echt wel in). Gebruik anders eens een keer de search, lees in ieder geval het grote Poortmappingsverhaal/Topic door, en probeer eerst zelf eens iets. Leer je veel meer van, en het geeft je een beter gevoel dan alle antwoorden zomaar voorgekauwd te krijgen.
boekje heb ik doorgelezen maar daar staat in kijk op de site voor andere programma's, maarja der staat nix op de site over andere progs...
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 20:25:
Stap 1: Tik het ip-adres van je router in je browser in.
Stap 2: Waarschijnlijk word je nu gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord, vul dit in. (Als je dit niet gewijzigd hebt, zijn de default gebruikersnaam en het deafult wachtwoord te vinden in het boekje van je router)
Stap 3: Ga naar "Virtual Server".
Stap 4: Vul hier het ip-adres van de computer in waar emule op staat en de poort die je door wilt linken.
Stap 5: Zorg dat je instellingen opgeslagen worden door op "Save" te klikken.
ja da had ik al gedaan maar doet het nog steeds niet, ik probeer wel ff opnieuw, misschien ben ik zo stom geweest om niet op te slaan 8)7

Verwijderd

idd lees eens een faq, zoek op google eens op emule faq.

• Awkwarding
ok, SORRY! ik heb een faq gevonden voor emule en e-tech
maar ik kan nergens zien welke poorten ik heb open gezet
en bij die handleiding staat public port en private port en ik heb alleen port range en redirect ip (en port type dan..) hoe en wat dan..?

Verwijderd

Awkwarding schreef op 25 augustus 2004 @ 20:43:
ok, SORRY! ik heb een faq gevonden voor emule en e-tech
maar ik kan nergens zien welke poorten ik heb open gezet
en bij die handleiding staat public port en private port en ik heb alleen port range en redirect ip (en port type dan..) hoe en wat dan..?
Vul bij redirect ip het ip-adres van de computer in waar emule op draait. En bij port range de emule poort waardoor je het verkeer wilt laten lopen (dit zijn waarschijnlijk twee vakjes, vul bij beide dezelfde waarde in). De default poort is volgens mij 4662, maar dat weet ik niet zeker, dit kun je eenvoudig nagaan in emule zelf, in het 'tabblad' servers.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik krijg nogal het idee dat je niet echt op de hoogte bent van de basics van het hele portforwarden. Vragen als deze komen daarom eigenlijk niet echt overeen met het niveau wat we hier op GoT toch wel verwachten. Deze gaat dus dicht. Eventuele specifieke vragen hierover die zelfs met de search, Google, etc. niet te beantwoorden zijn, kun je in NT stellen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.