Toon posts:

Instalatie BF1942/BFvietnam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg deze fout als ik BF1942/vietnam instaleer, kheb net mijn pc geformateerd.. XP opnieuw geinstaleerd.. ik snap niet hoe dit komt.. ook als je op negeren drukt krijg je het bij het volgende bestand. is het in het register ofzo?
http://members.lycos.nl/knakkermark/fout.JPG
weet iemand raad?

mvg mark

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 20:01 ]

Verwijderd

is dit warezz of niet? anders terug gaan naar de winkel

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 17:18

glashio

C64 > AMIGA > PC

Check je installatie CD met Mediachecker. Zo kan je zien ofdat de CD geen corrupe data bevat.
Anders zou het wel eens een virus kunnen zijn.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

virus? hij heb ze XP helemaal opnieuw gedaan en daarna meteen BF spelletjes erop willen zetten. Of staat er wat op de CD? dan is het sowieso foute boel. Ik denk eerder dat je of een stukke legale cd hebt of warez.

And it goes BRAAAAAPP!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 16:17

SNEAK-NL

galloooooooooooo

heb je SP1 van xp er wel op geknald ?
ik heb het namelijk ook eens gehad en na SP1 geinstaleerd te hebben werkte het wel, vaag iets

Verwijderd

Topicstarter
het zijn originele CD's.. van bf1942 en van bfvietnam.. maar ik instal nu ook 3D Studio max.. en dan krijg ik een prob dat hij daar de .Cab niet van kan lezen.. ofzow.. heel raar..

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

hoe zit het met je windows? Update m eens volledig. sp1 zou vooral handig zijn.

And it goes BRAAAAAPP!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Heb je wel de juiste moederborddrivers geïnstalleerd? IDE kabels gechecked en verwisseld?
Andere cd/dvd speler geprobeert?

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
Lijkt op een defecte CD / DVD speler..
Dit heb ik ook al diverse malen meegemaakt op me eigen PC. Bleek op de lange duur toch een defecte speler..

Heb je al eens geprobeerd om een andere CD / DVD speler in je PC te hangen ?

edit:

Misschien virusscanner, die "denkt" iets verkeerd te zien in het bestand op het moment dat het naar je HD wordt gekopieerd en snel iets veranderd / weghaalt ?

/edit

[ Voor 29% gewijzigd door nextware op 27-08-2004 11:44 . Reden: info toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kon wel gewoon een ander spel instaleren.. volgens mij kan hij niet/ of moeilijk een .cab lezen.. ik wou ook een patch 1.1 installe.. werkte ook niet :S kzoek ook sp1 maar ik kan em nie goed vinden :S telkens als ik zoek naar sp1.. kan ik em niet speciaal " dus alleen sp1" downloade, zelfs als ik norton wil instaleren wil dat niet

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 13:11 ]

Pagina: 1