mailinglist software en problemen

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 23:50
Afgelopen weekend met een vriend gepraat die in een band zit. Natuurlijk hebben hun ook een mailinglist met leden. Alleen begint het aantal leden die zich hebben aangemeld nu onderhand flink op te lopen en ondervinden ze problemen met het versturen van mails.

Hotmail bijvoorbeeld gaat moeilijk doen als er een x aantal mails tegelijk verstuurd wordt, alle adressen worden trouwens in de BCC gezet. Helaas ben ik de naam even kwijt van het programma wat ze nu gebruiker (tsja lowlands he :)) maar echt goed werkte dat niet.

Nu is het probleem dat ik niet even snel wat programmatjes kan testen, vinden al die mensen denk ik niet leuk :/
Daarom wou ik vragen of er mensen zijn die ervaring hebben met bepaalde programma's voor het versturen van grote hoeveelheden mails.

Een eigen SMTP server is geen optie helaas.

Verder vraag ik me nog af of er wat zaken zijn waar op gelet moet worden. Kan zo snel niet op iets anders komen dan alles in het BCC gedeelte zetten.

Maar als het aantal personen over een bepaald aantal gaat zal het natuurlijk ook mis gaan afhankelijk van de provider of niet?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je zou kunnen vragen aan de beheerder van de smtp-server hoeveel recipients er maxomaal mogen zijn. Anders zou je kunnen overwegen een betaalde mailprovider t nemen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 23:50
sanfranjake schreef op 25 augustus 2004 @ 20:55:
Je zou kunnen vragen aan de beheerder van de smtp-server hoeveel recipients er maxomaal mogen zijn. Anders zou je kunnen overwegen een betaalde mailprovider t nemen :)
En er zijn geen programma's die bijvoorbeeld naar 2000 mensen mailen maar dan in groepjes van steeds 25 personen dus dat je 1 bericht maakt maar een aantal verstuurd worden

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!