het volgende systeem heb ik net in elkaar gezet:
- Asus A7V600 mobo
- athlon 2600+
- 1 x 256 mb 400 ddr Twinmos
- Maxtor SATA 160 gb
- dvd speler
- nvidea gf2 mx400 videokaart (AGP)
- tft monitor
De dvd speler staat op master. Hij is aangesloten op de laatste stekker van IDE 1 (blauw).
HD is met SATA kabel en stroomkabel aangesloten. De hd is nieuw en niet geformatteerd.
Ik heb geen enkele driver geinstalleerd. Ik heb met 2 verschillende XP cd's geprobeerd te booten. Als ik het aanzet, brandt er een groen ledje op het mobo, en de beide (cpu+case) fans draaien. DVD gaat even loeien.
Probleem: monitor doet niets, behalve te zeuren dat ie geen signaal krijgt..

Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe? Het is de eerste keer dat ik een systeem bouw. Moet ik eerst bepaalde drivers installeren? Ik heb dus geen floppy erin zitten.
- Asus A7V600 mobo
- athlon 2600+
- 1 x 256 mb 400 ddr Twinmos
- Maxtor SATA 160 gb
- dvd speler
- nvidea gf2 mx400 videokaart (AGP)
- tft monitor
De dvd speler staat op master. Hij is aangesloten op de laatste stekker van IDE 1 (blauw).
HD is met SATA kabel en stroomkabel aangesloten. De hd is nieuw en niet geformatteerd.
Ik heb geen enkele driver geinstalleerd. Ik heb met 2 verschillende XP cd's geprobeerd te booten. Als ik het aanzet, brandt er een groen ledje op het mobo, en de beide (cpu+case) fans draaien. DVD gaat even loeien.
Probleem: monitor doet niets, behalve te zeuren dat ie geen signaal krijgt..
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe? Het is de eerste keer dat ik een systeem bouw. Moet ik eerst bepaalde drivers installeren? Ik heb dus geen floppy erin zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 19:34 ]