Toon posts:

Radeon 9700 en Radeon 9200 samen in 1 systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou mijn desktop uitbreiden met 2 extra monitors zodat het totaal op 4 komt, nu zou ik 2 S3 kaartjes (PCI) erin kunnen duwen, dit werkt met standaard windows drivers.

Maar nu vroeg ik mij af of ik naast mijn bestaande Radeon 9700 pro (AGP) niet ook een Radeon 9200 PCI kan plaatsen. In theorie wel natuurlijk maar kan ik wel 2x de Catalyst drivers draaien op 1 systeem?

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 15:22
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 19:27:
Graag zou mijn desktop uitbreiden met 2 extra monitors zodat het totaal op 4 komt, nu zou ik 2 S3 kaartjes (PCI) erin kunnen duwen, dit werkt met standaard windows drivers.

Maar nu vroeg ik mij af of ik naast mijn bestaande Radeon 9700 pro (AGP) niet ook een Radeon 9200 PCI kan plaatsen. In theorie wel natuurlijk maar kan ik wel 2x de Catalyst drivers draaien op 1 systeem?
Ik weet dat het mogelijk is maar heb het zelf nog nooit geprobeerd bij gebrek aan (werkende) pci-vga kaarten.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:12
Ja dit is volgens mij wel mogelijk, maar ik weet niet of je hem dan gewoon kunt gebruiken. Vaak wordt PCI kaartje gebruikt voor als het flashen misgaat. Er zijn volgens mij nog een aantal topics hierover want het is wel eens vaker langsgekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat jullie me niet begrijpen, dat het met meerdere PCI kaartjes werkt weet ik. Maar lang niet met alle PCI kaartjes, werkt het ook met een R9200 dat is de vraag?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Zolang ze van dezelfde driverset gebruik kunnen maken (en dat kunnen ze, want catalyst is redelijk generiek zover ik weet) mag dit geen echte problemen opleveren.

• EHofman
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-01 20:59
Werkt!!!!

ik heb zelf een R9700 pro AIW agp + R9200 PCI. Je moet dan wel ff kijken hoe het zit met overlay (voor films enzo) want dat werkt maar op 1 kaart....dacht ik ????

btw, je hoeft maar 1x catalist drivers te installeren, die ziet bijde kaarten en update bijde drivers gelijktijdig.....

suc6

Verwijderd

Topicstarter
EHofman schreef op 29 augustus 2004 @ 15:21:
Werkt!!!!

ik heb zelf een R9700 pro AIW agp + R9200 PCI. Je moet dan wel ff kijken hoe het zit met overlay (voor films enzo) want dat werkt maar op 1 kaart....dacht ik ????

btw, je hoeft maar 1x catalist drivers te installeren, die ziet bijde kaarten en update bijde drivers gelijktijdig.....

suc6
Pagina: 1