Toon posts:

MN pc sluit niet af maar start opnieuw??

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met mijn pc. Hij draait onder Windows XP Home. Elke keer als ik de computer aflsluit via start, word het beeld zwart maar sluit de computer niet af. In plaats van aflsuiten start hij gewoon opnieuw op!

Ik heb al veel mensen gevraagd om een oplossing, maar niemand weet het antwoord. Ook systeemherstel biedt geen uitkomst.

Kan iemand mij helpen?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat voor merk moederbord heb je? Dit is namelijk wel een bekend probleem bij Asus moederborden. Zoek ook nog ff, want dat heb je niet gedaan, zo te zien.

[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 25-08-2004 19:04 ]

Koop al mijn ads!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:32

Thandor

SilverStreak

Ik had eerder met mijn K7VTA3 dat hij ook rebootte na het uitzetten. In principe was het niet rebooten maar uit en aan gaan.

Wat was de oplossing :? :
Ik had er een PCI netwerk kaart inzitten. Deze netwerk kaart gaf bij het uitgaan van de PC een signaaltje naar de PC. Echter stond in het bios --> Wake on by PCI card aan (Default staat 'ie aan 8)7).
Daardoor ging 'ie na het uitzetten, en het signaal ontvangen te hebben van de netwerkkaart meteen weer aan.

Controleer dus even of je Wake on by PCI aan hebt staan, zo ja, zet die dan aan.

Wake on by PCI kun je vinden in het BIOS.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Kijk hier eens naar: Windows Operated Systems - FAQ
Staat exact jouw probleem ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie Compeutje - deze vraag komt relatief vaak voorbij en dan is het toch zeker belangirjk dat je ons vertelt wat je zelf al geprobeerd hebt om dit op te lossen.

Omdat je dat niet hebt opgenomen in je topicstart, ga ik dit topic sluiten :)

Dit topic is gesloten.