Opstelling: film staat op schijfje, we spelen de film af vanop de laptop naar de tv via een s-video. Zo is het: 
de s-video zit in de laptop en dan met een composiet kabel naar de gele ingang van de tv.
Het geluid word verzorgd door dit:
composieten in de tv en die ene zwarte uitgang in de laptop.
We spelen de films af met BSplayer. De laptop is een Travelmate 660 en heeft geen losse graka maar zo een geintegreerd op het mobo ding van intel. Ik stel de laptop zo in dat het beeld moet verhuizen naar de tv met als instelling: true color: 1024x768. Het is een breedbeeld tv van Philips, natuurlijk geeft dit dan kleine lettertjes die je bijna niet kan zien. Mijn probleem is nu dat ik van die vervelende horizontale strepen zie telkens als ik een film bekijk. Het beeld zelf is goed, maar die strepen zijn vervelend.
Ik dacht eerst dat het was omdat de laptop naast de receiver+cd speler en op de dvd speler stond, dus had ik hem maar op de grond gezet, maar het probleem blijft.
Dus weet iemand een oplossing?
En ja ik heb gezocht, mss niet veel, maar heb het toch gedaan

de s-video zit in de laptop en dan met een composiet kabel naar de gele ingang van de tv.
Het geluid word verzorgd door dit:
composieten in de tv en die ene zwarte uitgang in de laptop.We spelen de films af met BSplayer. De laptop is een Travelmate 660 en heeft geen losse graka maar zo een geintegreerd op het mobo ding van intel. Ik stel de laptop zo in dat het beeld moet verhuizen naar de tv met als instelling: true color: 1024x768. Het is een breedbeeld tv van Philips, natuurlijk geeft dit dan kleine lettertjes die je bijna niet kan zien. Mijn probleem is nu dat ik van die vervelende horizontale strepen zie telkens als ik een film bekijk. Het beeld zelf is goed, maar die strepen zijn vervelend.
Ik dacht eerst dat het was omdat de laptop naast de receiver+cd speler en op de dvd speler stond, dus had ik hem maar op de grond gezet, maar het probleem blijft.
Dus weet iemand een oplossing?
En ja ik heb gezocht, mss niet veel, maar heb het toch gedaan
Specs: http://specs.tweak.to/9454