Toon posts:

Externe HD van MyCOm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
MyCom bied nu een eigen externe hardeschijf aan; http://silverapp1.mycom.n...uctID=70560&productType=1

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is/hoe deze schijf zich verhoudt tot de externe hardeschijven van bijvoorbeeld Western Digital of Maxtor?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dit is gewoon een case met waarschijnlijk 1 van die merken hardeschijven er in :) en niks anders.

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 20:05
Bedoel je nu dat dit een aparte hd zou zijn van Mycom? Volgens mij is dat namelijk niet zo. Het is een voordeelbundel, dus waarschijnlijk een aanbieding (oid) met een Maxtor/WD schijf in een externe Mycom-behuizing. :)

edit:
Over de behuizing zelf is nog wel wat info te vinden.

[ Voor 29% gewijzigd door Loogie op 25-08-2004 19:00 ]

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:32
Het is hoogtswaarscheinlijk een WD type HDD die in "hun" case word gestopt in de winkel zelf. Niet een eigen hdd maar een eigenmerk case verder denk ik WD

Verwijderd

Topicstarter
Zijn de extre HD van Maxtor/Western Digital speciaal gemaakt om mee te nemen (anti shock etc.) of zijn het gewoon dezelfde dingen die ook gewoon je PC in gaan? Met andere woorden; maakt het uit of je een normale PC hd neemt en die in een externe HD zet of dat je een kant en klaar paket van WD/Maxtor koopt (die vaak duurder zijn?)

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 15:57

Nibbz

Postmaster General

die access tijden die erbij staan, is dat nou snel of langzaam?

13:37

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat maakt niks uit :) ok maxtor is duurder (dus het kan zijn dat de casing wel beter is afgestemt op de hdd die er in zit) maar er zitten gewoon desktop hdd's in

[ Voor 29% gewijzigd door WeAreLegion op 25-08-2004 19:03 ]

Pagina: 1