Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nokia 6230 kopen via internet of niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ben van plan een nokia 6230 te kopen allen ik ben nog in dubio over waar ik het moet kopen, namelijk via internet of bij bijvoorbeeld belcompany)

voordelen internet:

-cashback (als mensen een site weten waar je veel cashback krijgt + een goede service?)

voordelen winkel:

- je kan er even naartoe gaan als hij kapot is (garantie e.d. is gemakkelijker (geen verzendkosten e.d.)

een verdere vraag is nog hoe zit het met verzekeren op internet (moet ik bij schade hem dan opsturen naar de desbetreffende winkel?)

alvast bedankt voor de reacties!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:07:
Mensen,

Ben van plan een nokia 6230 te kopen allen ik ben nog in dubio over waar ik het moet kopen, namelijk via internet of bij bijvoorbeeld belcompany)

voordelen internet:

-cashback (als mensen een site weten waar je veel cashback krijgt + een goede service?)

voordelen winkel:

- je kan er even naartoe gaan als hij kapot is (garantie e.d. is gemakkelijker (geen verzendkosten e.d.)

een verdere vraag is nog hoe zit het met verzekeren op internet (moet ik bij schade hem dan opsturen naar de desbetreffende winkel?)

alvast bedankt voor de reacties!
Los toestel: pricewatch: Nokia 6230 <- goedkoopste
Cashback op een toestel bestaat niet, hooguit in combinatie met een abbo.
Wat is de kans dat een telefoon kapot gaat? Die 5 euro verzendkosten op zo'n bedrag maakt nu ook weer niet uit lijkt mij?

Goedkoopste abbo met telefoon

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie, overigens bedoelde ik het wel ICM een abbonement!!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Ik koop tegenwoordig bijna alle electronica, pc spullen, telefoons via internet. Is vaak het goedkoopst en garantie is ook meestal geen probleem. Gewoon opletten waar je het van koopt.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 09:08
(jarig!)
een nokia is een toestel wat niet vaak kapot gaat, wat dat betreft zou je de gok wel kunnen nemen. als je een makkelijk aanspreekpunt wilt moet je het gewoon bij de shop op de hoek halen

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 21:52
Nog een nadeel van de post: Als het niet aangetekend verzonden word, willen postbodes het pakje ook wel is zelf houden. Dit gebeurd nog best vaak (Familie-lid werkt bij klanteservice telfort).

[Updated spec's]

Verwijderd

Jatten doen ze zeker bij TPG post. Kreeg een nieuwe foon van, toendertijd BEN nog, plakken ze een grote adres sticker op het pakje met in koeieletters BEN. Tsja, dan weet zowat iedereen dat de kans heel groot is dat er een foon inzit. Beetje stom van BEN |:(

Verwijderd

Gaming247 schreef op 25 augustus 2004 @ 17:29:
Nog een nadeel van de post: Als het niet aangetekend verzonden word, willen postbodes het pakje ook wel is zelf houden. Dit gebeurd nog best vaak (Familie-lid werkt bij klanteservice telfort).
telfort registreert geen IMEI-nummers? want een gejatte foon met geristreerde IMEI is knap waardeloos :P
Pagina: 1