Ik zat vandaag weereens de pricewatch door te bladeren, en ik kwam een aantal gekke en onduidelijke vermeldingen tegen... 
Maxtor 200GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm, 8MB, SATA)
Ik wilde een gewone IDE schijf, geen SATA, en kon deze in het eerste opzich niet vinden... Deze blijkt een totaal andere "naamlayout" te hebben.
Maxtor DiamondMax Plus 9, 200GB (7200rpm, ATA133, 8MB)
Dit komt nog bij een aantal andere hdd's voor...
Maxtor 120GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm, 8MB, SATA)
&
Maxtor DiamondMax Plus 9, 120GB (7200rpm, ATA133, 8MB)
bijvoorbeeld.
Dit zijn niet de enige twee gevallen, maar ik neem aan dat het punt wel duidelijk is. Een standaard layout (of [merk] [formaat] [type] [specs] of [merk] [type] [formaat] [specs]) lijkt mij in ieder geval veel overzichtelijker.
Ik geef zelf de voorkeur voor de laatste, maar dat is natuurlijk een vrij persoonlijke keuze...
Maxtor 200GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm, 8MB, SATA)
Ik wilde een gewone IDE schijf, geen SATA, en kon deze in het eerste opzich niet vinden... Deze blijkt een totaal andere "naamlayout" te hebben.
Maxtor DiamondMax Plus 9, 200GB (7200rpm, ATA133, 8MB)
Dit komt nog bij een aantal andere hdd's voor...
Maxtor 120GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm, 8MB, SATA)
&
Maxtor DiamondMax Plus 9, 120GB (7200rpm, ATA133, 8MB)
bijvoorbeeld.
Dit zijn niet de enige twee gevallen, maar ik neem aan dat het punt wel duidelijk is. Een standaard layout (of [merk] [formaat] [type] [specs] of [merk] [type] [formaat] [specs]) lijkt mij in ieder geval veel overzichtelijker.
Ik geef zelf de voorkeur voor de laatste, maar dat is natuurlijk een vrij persoonlijke keuze...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+