Nieuwe koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:10
Omdat mijn auto installatie het voorlopig toch nog niet doet, wil ik gaan investeren in een nieuwe koptelefoon.

Ik heb op dit moment de

Philips SBCHS 810

Afbeeldingslocatie: http://img.kelkoo.com/shopbot/26801/medium/03/56/48/3564838.jpg

Maar deze is onderhand ook wel aan vervanging toe, dus ben ik op zoek naar een nieuwe, maar het moet perce zo'n model blijven, omdat zo'n lomp grote er belachelijk uit ziet in de auto [:D]

Heeft iemand tips voor een nieuwe koptelefoon? Misschien een bepaald type/merk?

Sennheiser heeft maar 1 type in deze soort :(

BlaBlaBla

Verwijderd

Strider schreef op 25 augustus 2004 @ 16:31:
Omdat mijn auto installatie het voorlopig toch nog niet doet, wil ik gaan investeren in een nieuwe koptelefoon.

Ik heb op dit moment de

Philips SBCHS 810

[afbeelding]

Maar deze is onderhand ook wel aan vervanging toe, dus ben ik op zoek naar een nieuwe, maar het moet perce zo'n model blijven, omdat zo'n lomp grote er belachelijk uit ziet in de auto [:D]

Heeft iemand tips voor een nieuwe koptelefoon? Misschien een bepaald type/merk?

Sennheiser heeft maar 1 type in deze soort :(
die senheiser heb ik en gebruik voor op me lap voor op school

tis een zweer goede hp! goede bass weergave, ook goede hoog en zit lekker! was 30 euro d8 ik

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ik mag ervan uitgaan dat je als passagier in de auto zit? Ik heb een sennheiser pmx60 klinkt redelijk en is niet duur (waarschijnlijk bedoel je ook dat model). Verwacht er echter geen mirakels van, ok voor de keine MP3 speler/ walkman, meer niet...

You don't need eyes to see, you need vision

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:10
Nee als rijder, maar de muziek staat nooit super hard O-)

En ja die bedoelde ik. Ik verwachte al dat ik er geen mirakels van moest wachten, dat word dan verder zoeken :)

BlaBlaBla

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, ik doe het thuis met een Sennheiser, maar da's een normale. Ik denk dat je beter je audio installatie kan fixen dan met een koptelefoon rond te gaan rijden ;)

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 11:06

TheBorg

Resistance is futile.

Niet echt verstandig wat mij betreft. Sirenes van politie/brandweer etc. kun je niet meer horen.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Hoewel ik je best kan begrijpen, wat het gebruik van een koptelefoon in de auto betreft, is het wel verstandig om simpelweg je autoradio/-installatie te laten maken c.q. vervangen. Als ik het juist heb moet je namelijk bij het besturen van een (motor?)voertuig altijd minimaal 1 oor "vrij" hebben om het overige verkeer te kunnen horen. Dus kijk uit, je zult niet de eerste zijn die het moet bekopen met een boete of erger...

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Pagina: 1