De laatste tijd draaide mijn HD wat langzaam en ik dacht goh, laat ik eens disk checking van windows erover heen gooien.
(met traag bedoel ik dus : een kwartier nodig hebben voor het copy pasten van een paar jpgs van 0.5 mb
)
Dit programma gaf aan dat de test niet afgerond kon worden
.
De betreffende harddisk is een maxtor diamondmax ultra ata 66 , 10Gb .
(Model 91021u2)
Maar even powermax gerunned en jawel de volgende error steekt de kop op :
ca679378
Op inet geven zoekmachines echter geen resultaten op deze error, evenals de maxtor site.
Volgens progje powermax kun je eventueel je hd retourneren, maar ja, zo'n ouwetje hebt geen garantie meer natuurlijk
.
Kent iemand toevallig de error code melding op de betreffende HD ?
Als er echt geen opties over blijven zal ik nog proberen te formatten, hoewel dat op het moment lastig gaat met het niet kunnen backupen van data m.b.v. fikken.
(met traag bedoel ik dus : een kwartier nodig hebben voor het copy pasten van een paar jpgs van 0.5 mb
Dit programma gaf aan dat de test niet afgerond kon worden
De betreffende harddisk is een maxtor diamondmax ultra ata 66 , 10Gb .
(Model 91021u2)
Maar even powermax gerunned en jawel de volgende error steekt de kop op :
ca679378
Op inet geven zoekmachines echter geen resultaten op deze error, evenals de maxtor site.
Volgens progje powermax kun je eventueel je hd retourneren, maar ja, zo'n ouwetje hebt geen garantie meer natuurlijk
Kent iemand toevallig de error code melding op de betreffende HD ?
Als er echt geen opties over blijven zal ik nog proberen te formatten, hoewel dat op het moment lastig gaat met het niet kunnen backupen van data m.b.v. fikken.
[ Voor 9% gewijzigd door chrisstructor op 25-08-2004 16:41 ]
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't