Toon posts:

Skype en echo

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Skype voor telefoon over IP met win-xp en een headset. Luidsprekers staan UIT. verder SB-live geluidskaart en 3-com Lancard over ADSL-Lite met Speed-touch dsl-modem.
Ik krijg een stevige echo van mijzelf, volume terugregelen heeft geen effect, die staat al minimaal. De andere kant heeft ook skype maar nooit last.

Wie weet raad, ik kon in voorgaande berichten (SEARCH-echo) geen antwoord vinden.

xotha

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:54
Staan aan de andere kant de speakers uit?

Verder wil ik je aanraden iets langer te doen over het zoeken naar een oplossing. GoT is geen helpdesk. Je opent vaak topics met korte vragen.

[ Voor 84% gewijzigd door Mercarra op 25-08-2004 15:07 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nee die heeft een losse mic en speakers

xotha

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:44
Had dit vanwege problemen met teamspeak bewaard:

>Go2 CONTROL PANEL
> Go 2 SOUNDS & AUDIO DEVICES
> Click AUDIO Tab
> Verify that the correct Default Devices R chosen (they should B already)
> Click VOLUME under SOUND RECORDING
> Verify that the SELECT checkbox directly under MICROPHONE is checked.

Misschien dat je er wat aan hebt?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-02 14:29
ik heb wel eens een echo gehad.. had iets met een te beperkte bandbreedte te maken..toen ie meer bandbreedte over had was het weg.

Verwijderd

Dan is het niet zo gek.. het geluid wat jij produceert komt via de speakers van de andere kant in de microfoon en dus hoor jij jezelf nog een keertje.
Speakers aan de andere kant wat minder hard zetten lijkt mij.

• FX16
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:48
EDIT

WilmpieeeJ was me net voor ;)

[ Voor 93% gewijzigd door FX16 op 25-08-2004 15:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 15:00:
Ik gebruik Skype voor telefoon over IP met win-xp en een headset. Luidsprekers staan UIT. verder SB-live geluidskaart en 3-com Lancard over ADSL-Lite met Speed-touch dsl-modem.
Ik krijg een stevige echo van mijzelf, volume terugregelen heeft geen effect, die staat al minimaal. De andere kant heeft ook skype maar nooit last.

Wie weet raad, ik kon in voorgaande berichten (SEARCH-echo) geen antwoord vinden.

xotha
ik krijg dat wanneer ik meer dan een half uur aan het praten ben met die persoon...
dan even ophangen opnieuw verbinden dan doet ie het weer perfect...

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 15:05:
Dan is het niet zo gek.. het geluid wat jij produceert komt via de speakers van de andere kant in de microfoon en dus hoor jij jezelf nog een keertje.
Speakers aan de andere kant wat minder hard zetten lijkt mij.
Ik ben met je eens. Mijn kameraad had ook een losse mic. en het echo'de bij mij erg. Ik hoorde altijd mijn eigen stem. Nu heeft hij ook een headset (op verzoek van mij, gebruik namelijk ook een) en heb er nu geen last van.
Voor games enzo en om lekker te ouwehoeren is een headset de beste.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de vele en vlotte adviezen, andere kant nu ook headset en probleem is WEG!!

Xotha

Verwijderd

Gebruik eens een ClearMic microphone. Die heeft Echo Cancelling, wordt het geluid uit je boxen gefilterd oftewel niet opgepikt door je microphone en teruggezonden naar de ontvanger.... kost wel wat ($250 ofzo...)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:05:
Gebruik eens een ClearMic microphone. Die heeft Echo Cancelling, wordt het geluid uit je boxen gefilterd oftewel niet opgepikt door je microphone en teruggezonden naar de ontvanger.... kost wel wat ($250 ofzo...)
Hoezo nutteloze post |:( 8)7

Sommige mensen hebben het echt niet begrepen. Punt 1. Het probleem is weg. Punt 2 Dit topic is al 7 maanden oud!!!!!!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah als je ergens een oplossing voor hebt, hoef je niet in topics van 6 maanden te gaan posten, zeker niet als het al opgelost is

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.