Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TI-84 Plus chatten enz

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net via school de TI-84 Plus rekenmachine aangeschaft, nou heb ik ergens vernomen dat je ermee kan chatten en sommen tegelijk doen.

Ik weet wel hoe je spellen moet verzenden, maar dat andere niet.
Op google en hier op GoT niks gevonden.... :X

Alvast bedankt

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-11 21:44

Just_I

What did you just say?

Wat denk je ervan om het eens uit te proberen. Op het wereldwijde web zijn zat vast van die chatprogjes te downloaden. Probeer er eventueel meer.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 20:06
Neem is contact op met een vriend van me, [digidude]

Hij heeft een tijdje geleden ergens in Duitsland een cd besteld met progs voor onze Ti83+'s, miss is er ook zoiets voor je 84+.

offtopic:
Wat wil je trouwens chatten met een kabeltje van 1 á 1,5 m tussen die dingen :?

Die progs met "invoervelden" voor grafische zut vond ik wel handig :)

[ Voor 35% gewijzigd door marccom op 25-08-2004 15:01 ]

Whoop!

Verwijderd

Beetje offtopic reactie hoor :9 maar ik krijg em vandaag ook (samen met me boeken) ,en ik heb vantevoren al gezocht. De chat programmas zijn in eerste instantie bedoelt voor de ti 83 ,en als je daar op google mee zoekt kom je vast een stuk verder. De programmatjes werken wel gewoon met jou 84!
offtopic:
Wat wil je trouwens chatten met een kabeltje van 1 á 1,5 m tussen die dingen
handig met spieken hoor :P kabeltje onder je kleren

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 15:04 ]

• BradJohnson
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Het werkt inderdaad redelijk goed dat spieken. Ik heb mijn kabel verlengt (nu ongeveer 4 meter), en dan gaat het redelijk. Probleem is wel dat hij het soms niet doet. Lijkt wel of de overdrachts snelheid niet hoog genoeg is, mar dat kan ik me eigelijk niet voorstellen. Zo snel is die machine ook niet.
Wat een veel leuker idee is om een draadloze verbinding te maken tussen twee machines. Technisch is het mogelijk. Je hebt spanning voor het verzenden, en het bij de ontvanger weer versterken. En dan gewoon over een vrij FM kanaal. Het programma kun je gewoon zelf schrijven. Als je het een beetje slim maakt kun je zelf met de hele klas samen een proefwerk maken >:).

[edit]
Ik heb even snel gezocht, en er bestaat al zoiets over IR -> http://sami.ticalc.org/irlink/e_intro.htm

[ Voor 9% gewijzigd door BradJohnson op 25-08-2004 15:20 ]

Verwijderd

een FM kanaal??? :)

zullen we 't ff op infrarood houden misschien? ;) Bestaan trouwens devices voor! Ben de link even kwijt, maar google maar gewoon op Ir TI 89 of zo

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
bvraalte schreef op 25 augustus 2004 @ 15:17:
Het werkt inderdaad redelijk goed dat spieken. Ik heb mijn kabel verlengt (nu ongeveer 4 meter), en dan gaat het redelijk. Probleem is wel dat hij het soms niet doet. Lijkt wel of de overdrachts snelheid niet hoog genoeg is, mar dat kan ik me eigelijk niet voorstellen. Zo snel is die machine ook niet.
Wat een veel leuker idee is om een draadloze verbinding te maken tussen twee machines. Technisch is het mogelijk. Je hebt spanning voor het verzenden, en het bij de ontvanger weer versterken. En dan gewoon over een vrij FM kanaal. Het programma kun je gewoon zelf schrijven. Als je het een beetje slim maakt kun je zelf met de hele klas samen een proefwerk maken >:).
Ik heb ooit eens apparaatjes gezien om een draadloze verbinding tussen twee TI-83s te maken maar ik ben echt vergeten waar ik ze heb gezien. Met de apparaatjes kwam een programma om met elkaar te "chatten" voor zover dit goed gaat met die toetsjes :p

• BradJohnson
  • Nu online
Zie edit vorige bericht van mij. Ik heb dat verhaal over die IR verbinding gevonden. Het nadeel is dat er niks tussen mag zitten, en het dus eigelijk alleen met je buurman/vrouw werkt. Over een FM kanaal kan je het samen doen met iemand die in de kantine het boek voor zich heeft liggen :P

Verwijderd

nog een klein detail, hoe denk je je aparaatje te verstoppen? ;)

• BradJohnson
  • Nu online
Als ik mijn leraren vertel dat dat blok er aan zit omdat hij kapot was, en ze hem in de fabriek zo hebben gerepareerd is het goed hoor :)

Verwijderd

OMG

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:32
bvraalte schreef op 25 augustus 2004 @ 15:26:
Als ik mijn leraren vertel dat dat blok er aan zit omdat hij kapot was, en ze hem in de fabriek zo hebben gerepareerd is het goed hoor :)
WOW als ze dat geloven :S bij mij zouden ze mij een andere rekenmachine geven van de docent zelf :| :)

Verwijderd

Bij mij geloven ze dat dus ook echt niet he :Y) ,die leraren spelen meer met dat soort functies als je denkt hoor ,vooral natuurkundeleraren waar je misschien ook je rekenmachine wel gebruikt :P

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons mag jij be Wiskunde en Natuurkunde de rekenamchine gebruiken en moet er een tas tussen (2 persoonsbank), kan je mooi kabel onderlangs doen.

Maar niet alles werkt op de 84 wat wel op de 83 werkt, ik heb iets van 30 speleln geprobeerd en 1 werkte: Blackjack :)

Verschil van de 83 met de 84 is dat de 84 snellere processor heeft en mere geheugen en betere look heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 16:39 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op www.ticalc.org is wel wat te vinden aan programmatjes, kijk daar eens. Verder vind ik het niet bijster veel met CME te maken hebben, dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.