[Illu 9.0 Mac] ACELib kan niet gevonden worden

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik zit op dit moment met een klein probleempje op mijn werk.

We hebben hier een Macintosh die zowel met OS X opstart als met OS 9.2, dit laatste stond er oorspronkelijk op maar was nogal chaotisch geinstalleerd. Door mijn ex-collega de Mac freak is er dualboot OS X naast gezet en is OS 9.2 een beetje opgeschoond en heringedeeld.
Echter, nu start Illustrator 9.0 niet meer op. Al vrij vroeg in het opstarten, er staan nog geen paletten of zelfs maar introscherm, en hij knalt al 'ACELib kon niet gevonden worden' in beeld.
Terwijl hij voor dat opschonen prima schijnt te hebben gewerkt. Mijn ex-collega weet prima met Illustrator en zal niet opzettelijk componenten hebben weggemikt.
Wie weet raad?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Willem
  • Laatst online: 11:18
Onder OS 9.x dus... maar ehm, kun je het programma niet gewoon opnieuw installeren?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Dan heeft hij dus toch iets weggegooid dat niet wegmoest :+

Ik vermoed een extention...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

meestal vindt je de ACElib in dezelfde folder als CoolTypeLib. Heb je al geprobeerd om ACELib te zoeken? Als je het mocht vinden, dan zet je hem in dezelfde folder als CoolTypeLib, ik heb dit ook eens gehad, en toen bood dit een oplossing.

Anders zit er niets anders op om Illustrator (of een andere app van Adobe, zoals Photoshop of Acrobat te installeren.)

@chem: Het is een universal distiller geen extension :P heheeh ff miereneuke ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 25-08-2004 14:42 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat heeft hij 'opgeschoont'? Misschien een extensie teveel eruit gegooid, deze kun je bij het regelpaneel 'Extensies' dan weer inschakelen (als hij ze tenminste niet echt gewist heeft).

Kun je Illustrator niet gewoon opnieuw installeren?

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Wauw, wat een snelheid met reacties zeg _O_

Ik moet mijn mening herzien over mijn ex-collega; waarschijnlijk heeft hij van tijd tot tijd toch uitschieters met de muis. :X
Ik heb met No Shit Sherlock de 2e even naar ACELib gezocht en vond hem zowel bij Photoshop, Distiller als bij... Illustrator! Hail!
Hij stond in de map 'Action Sets' geheel in zijn uppie buiten beeld. Vriendelijk opgepakt, een slinger gegeven tot hij weer in de hoofdmap van Illustrator stond en precies paste tussen de andere lieve LIB icoontjes. Het is dat icoontjes niet kunnen glimlachen, maar ik zou toch zweren... ;)

Illustrator opgestart... en tadaa, het liep weer als een zonnetje. Wauw, ik wou dat alles zo gemakkelijk was :+

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

ja dat is wel het mooie van Maccies, bij Windows zou je een herinstallatie niet kunnen voorkomen (in de meeste gevallen..)

hehehe, wou dat ik een Mac had....maar die komt eraan :) we sparen lekker door

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik ook, ik zal morgen afscheid moeten nemen van het dagelijks werken met een Mac... :{

werkte ik voor twee weken terug nog met een leuke dual G4 met 23" cinemaview, nu mag ik het stellen met een iMac 'bureaulamp'... 700 mhz... en straks op school af en toe achter een eMac kruipen ofzo. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 25-08-2004 19:29 ]

Pagina: 1