heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik vermoed een extention...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Anders zit er niets anders op om Illustrator (of een andere app van Adobe, zoals Photoshop of Acrobat te installeren.)
@chem: Het is een universal distiller geen extension
[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 25-08-2004 14:42 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Kun je Illustrator niet gewoon opnieuw installeren?
Ik moet mijn mening herzien over mijn ex-collega; waarschijnlijk heeft hij van tijd tot tijd toch uitschieters met de muis.
Ik heb met No Shit Sherlock de 2e even naar ACELib gezocht en vond hem zowel bij Photoshop, Distiller als bij... Illustrator! Hail!
Hij stond in de map 'Action Sets' geheel in zijn uppie buiten beeld. Vriendelijk opgepakt, een slinger gegeven tot hij weer in de hoofdmap van Illustrator stond en precies paste tussen de andere lieve LIB icoontjes. Het is dat icoontjes niet kunnen glimlachen, maar ik zou toch zweren...
Illustrator opgestart... en tadaa, het liep weer als een zonnetje. Wauw, ik wou dat alles zo gemakkelijk was
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
hehehe, wou dat ik een Mac had....maar die komt eraan
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
werkte ik voor twee weken terug nog met een leuke dual G4 met 23" cinemaview, nu mag ik het stellen met een iMac 'bureaulamp'... 700 mhz... en straks op school af en toe achter een eMac kruipen ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 25-08-2004 19:29 ]