The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Mag ik vragen wat het nut is van scannen vanop afstand ?
Je moet toch naar het apparaat lopen om het document eronder te leggen wat je ingescand wilt hebben
Misschien dat je met enkele PC's, die dicht in de buurt van het apparaat staan via een USB hub de printer/scanner kunt delen, maar of het nut zal hebben...
Verder mis enkele kleine dingen in je startpost:
- wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen
- waar heb je gezocht naar een oplossing
- etc
No flame intended, maar ik wijs je er alleen maar even op
Je moet toch naar het apparaat lopen om het document eronder te leggen wat je ingescand wilt hebben
Misschien dat je met enkele PC's, die dicht in de buurt van het apparaat staan via een USB hub de printer/scanner kunt delen, maar of het nut zal hebben...
Verder mis enkele kleine dingen in je startpost:
- wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen
- waar heb je gezocht naar een oplossing
- etc
No flame intended, maar ik wijs je er alleen maar even op
wat nou als die server in *hand-berijk* achter je stond...nextware schreef op 25 augustus 2004 @ 14:53:
Mag ik vragen wat het nut is van scannen vanop afstand ?
maar goed dat is even niet relevant.
Ik heb de hele FAQ database van HP ondersteboven getrokken en uit wanhoop zelfs een mailtje naar die knakkers gestuurd. Waarop terug geschreven word dat windows2003 zo nieuw is dat het nog geen ondersteuning voor is....
google bood ook niet echt en oplossing.
ik heb ook nog even voor de lol de winXP drivers geprobeer
*error*
tnx
[ Voor 2% gewijzigd door Alpha_Mouse op 25-08-2004 15:27 . Reden: moeilijk he tiepen ]
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
QUOTE: 'Windows 2003 zo nieuw'
Broeha! Welke eeuw leven ze daar? Is al ruim een jaar in de roulatie...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het is triest ik weet het... prutsers... Maar goed. Ik heb gezocht naar een oplossing maar het mocht niet batenc70070540 schreef op 25 augustus 2004 @ 15:28:
QUOTE: 'Windows 2003 zo nieuw'