[WIN2k3Serv] HP Officejet 7140xi en scannen?

Pagina: 1
Acties:

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Hola,

Ik heb een HP Officejet 7140xi All-in-One printer geinstaleerd onder Windows2003 Standaard Server. De printer driver werkt prima, ook via het netwerk kan perfect geprint worden.

Maar -> All-in-One dus we willen ook scannen!

Nu bestaat er nog geen "All-in-One Driver pakket" voor 2003 server, dus gaat ht instaleren ook niet. Maar heeft iemand iedereen hoe ik dit wel aan de praat krijg?

(scannen onder Windows2003 Server met een HP Officejet 7140xi All-in-One printer)

greets

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:27
Mag ik vragen wat het nut is van scannen vanop afstand ?
Je moet toch naar het apparaat lopen om het document eronder te leggen wat je ingescand wilt hebben :?

Misschien dat je met enkele PC's, die dicht in de buurt van het apparaat staan via een USB hub de printer/scanner kunt delen, maar of het nut zal hebben...

Verder mis enkele kleine dingen in je startpost:

- wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen
- waar heb je gezocht naar een oplossing
- etc

No flame intended, maar ik wijs je er alleen maar even op :)

• Alpha_Mouse
nextware schreef op 25 augustus 2004 @ 14:53:
Mag ik vragen wat het nut is van scannen vanop afstand ?
wat nou als die server in *hand-berijk* achter je stond... ;)

maar goed dat is even niet relevant.

Ik heb de hele FAQ database van HP ondersteboven getrokken en uit wanhoop zelfs een mailtje naar die knakkers gestuurd. Waarop terug geschreven word dat windows2003 zo nieuw is dat het nog geen ondersteuning voor is....

google bood ook niet echt en oplossing.

ik heb ook nog even voor de lol de winXP drivers geprobeer

*error*

tnx

[ Voor 2% gewijzigd door Alpha_Mouse op 25-08-2004 15:27 . Reden: moeilijk he tiepen ]

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

QUOTE: 'Windows 2003 zo nieuw'

Broeha! Welke eeuw leven ze daar? Is al ruim een jaar in de roulatie...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Alpha_Mouse
c70070540 schreef op 25 augustus 2004 @ 15:28:
QUOTE: 'Windows 2003 zo nieuw'

Broeha! Welke eeuw leven ze daar? Is al ruim een jaar in de roulatie...
Het is triest ik weet het... prutsers... Maar goed. Ik heb gezocht naar een oplossing maar het mocht niet baten :(