Toon posts:

[TV] Sharp Tv geeft rare blokkerige streep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n 3 weken geleden een nieuwe TV gekocht. Een Sharp 21LF90S. Aardig tv-tje goed beeld voor niet teveel geld. Nu heeft het ding een irritant iets. Bij sommige zenders geeft hij een rare verticale blokkerige streep links in beeld. De blokjes hebben het voormaat/vorm als je een dropped-frame hebt in bijv digitale video. Streep is niet constant maar de blokjes bewegen. Het ziet er ongeveer zo uit zoals hier.
Afbeeldingslocatie: http://www.ddjtn.nl/images/21lf90s.jpg

Dit gebeurt dus bij alle Duitse zenders en bij zenders waar de ontvangst (tsja UPC) niet optimaal van is. Dus met een klein beetje ruis bijv. Ik dacht eerst dat het aan de kabels ligt. Heb het huis een beetje verbouwd dus misschien kabel beschadigd. Maar dit was niet zou. Heb namelijk 2 andere TV's aangesloten en die geven dus niet het probleem. Nu kan ik de Sharp 'helpdesk' gaan bellen maar dat kost me dus 0,45 cent p/m. :r
Is mijn TV brak :( of is hij zo 'goed' dat hij ook maar de geringste storing oppikt... :?

Eeeh niemand enig idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 15:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kuch* niemand? *kuch*

Verwijderd

Niet oplossing, maar wel een richting... Heeft deze TV een digitale opleuk mogelijkheid of ruisonderdrukker (zoiets als PixelPlus oid) wat je kunt uitzetten?

Wellicht helpt dit tijdelijk, maar ik zou sowieso ff teruggaan naar de dealer.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 14:12
Sluit eens een video op de antenne ingang aan, kijk of ie het dan nog doet. Zoja, dan zit het niet in je bronsignaal, en is het gewoon kwestie van dealer bellen enz