Hallo beste mensen,
Ik heb zojuist de MSI geforce FX5700LE gekocht, maar hij loopt niet naar behoren. Volgens 3Dmark03 heb ik een score van 2000. Dit is toch enorm laag?
Vervolgens heb ik de nieuwste drivers gedownload van Nvidia, deze maakte de score met 30 punten hoger, maar alle spellen liepen stotterent. (tenminste op een fatsoenlijke resolutie van 1024 - 32 bits en alles op max in C&C generals, je mag aannemen dat de kaart dat hoort te trekken).
Er word ook nergens bij de eigenschappen weergeven of hij nou op 2x of 4x draait, of hoeveel Mhz. De 3dmark ziet er als volgt uit:
Ik heb zojuist de MSI geforce FX5700LE gekocht, maar hij loopt niet naar behoren. Volgens 3Dmark03 heb ik een score van 2000. Dit is toch enorm laag?
Vervolgens heb ik de nieuwste drivers gedownload van Nvidia, deze maakte de score met 30 punten hoger, maar alle spellen liepen stotterent. (tenminste op een fatsoenlijke resolutie van 1024 - 32 bits en alles op max in C&C generals, je mag aannemen dat de kaart dat hoort te trekken).
Er word ook nergens bij de eigenschappen weergeven of hij nou op 2x of 4x draait, of hoeveel Mhz. De 3dmark ziet er als volgt uit:
Uit wanhoop heb ik zoals je ziet de oude driver weer geinstalleerd, maar dit mag niet baten. Weet iemand mischien een oplossing hiervoor? of wat ik eventueel kan proberen. Bedankt alvastGeneral Information
Operating System Microsoft Windows XP
DirectX Version 9.0c
Mobo Manufacturer MICRO-STAR INC.
Mobo Model MS-6580
AGP Rates (Current/Available) 0x / 1x, 2x, 4x
CPU Intel Pentium 4 2405 MHz
FSB 133 MHz
Memory 512 MB
Display Information
Graphics Chipset NVIDIA GeForce FX 5700LE
Driver Name MSI MS-StarForce GeForce FX 5700LE (NVIDIA GeForce FX 5700LE)
Driver Version 5.6.6.3
Driver Status Non WHQL - Not FM Approved
Video Memory 256 MB
Core Clock 45 MHz
Memory Clock 86 MHz
Sound Information
Sound Adapter Driver Name SB Audigy Audio [D400]
Sound Adapter Driver Version 5.12.5.441
Benchmark Settings
Program Version 3DMark03 Revision 4 Build 0
Resolution 1024x768@32 bit
Texture Filtering Optimal