Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] laptop lijsten rommelig

Pagina: 1
Acties:

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 14:48
Het is me opgevallen dat de pricewatch voor laptops niet bijzonder zinvol is.

De product omschrijvingen zijn niet eenvormig, waardoor een in feite gelijk product 2 of 3 keer voorkomt. En typenummers heb je niks aan, omdat een gelijk type in verschillende configs kan worden aangeboden.

Daarnaast blijkt ook dat de specs in de lijst niet altijd overeenkomen met de specs op de website van de verkoper.

Om nog maar te zwijgen van de trage updates: sommige producten hebben een prijs er in staan van 2 of meer maanden geleden en zijn tot nu toe in 100% van de gevallen waar ik naar zocht niet meer leverbaar of van prijs veranderd.

Geen idee wat een verbetering zou kunnen zijn, behalve dan een strakker format waarin de database wordt gevuld.

Maar ik wilde het toch even kwijt...

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Wordt momenteel volop aan gewerkt aan die categorie. Wat betreft de prijzen, daar kan je zelf ook een aandeel in leveren door deze te melden via het edit-icoontje achter de prijs, en via leverancier toevoegen. De PW draait niet alleen op de input van de shops, maar ook op de input van de users!

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 14:48
Crash schreef op 25 augustus 2004 @ 12:32:De PW draait niet alleen op de input van de shops, maar ook op de input van de users!
Ik weet 't en ik werk daar ook volop aan mee. Maar soms lijkt het wel of ik de enige ben ;)

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

hmm, laptops zijn idd nogal rommelig dikwijls (ze wijzigen ook dikwijls). maar voel je niet eenzaam, hou daar ook wel eens kuis
(maar dan vooral met de bedoeling het aanbod/prijs te verifieren van de 'oude prijzen')