Voor een klein projectje heb ik een plaatje in een tabel staan... op deze plaatjes moeten weer DIV layers komen. De TD van de tabel echter kan gaan schuiven (links of gecentreerd), dus wilde ik de DIV relatief plaatsen ten opzichte van de TD. Ik gebruik hiervoor onderstaande code:
Het probleem is nu dat het lijkt alsof hij eerst de DIV tekent... dan de kaart plaatst, waardoor het plaatje een stuk naar beneden wordt geplaatst in de TD. DIV wordt correct weergegeven, maar mijn plaatje moet dus omhoog.
Hoe kan ik er voor zorgen dat het declaren van een DIV in de TD geen invloed heeft op de rest binnen de TD?
Thnx!
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <td style="padding: 0 0px 0 0px; vertical-align: top; background-color: rgb(255,255,255); border-left: 1px solid #007FC5; border-right: 1px solid #007FC5;"> <div style="position: relative; left: 100px; top: 50px; width: 20px; border: 2px solid #000000;" >sfh</div> [img]"images/kaart.gif"[/img] </td> |
Het probleem is nu dat het lijkt alsof hij eerst de DIV tekent... dan de kaart plaatst, waardoor het plaatje een stuk naar beneden wordt geplaatst in de TD. DIV wordt correct weergegeven, maar mijn plaatje moet dus omhoog.
Hoe kan ik er voor zorgen dat het declaren van een DIV in de TD geen invloed heeft op de rest binnen de TD?
Thnx!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 11:55 ]