4 inzichtvol voor iets grappigs?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielius
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 11:40
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1110663

Dit is toch een beetje overdreven? en op dit moment niet meer recht te poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Naar mijn mening een duidelijke nutteloze fipo. En zo ook gemod nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het vreemde is dat hij kennelijk grappig bedoeld is. Ik kon het grappige er echter niet van inzien (maar ik begreep het ook helemaal niet.) Maar laat er nou tussen al die 27 moderaties geen enkele Grappig zijn. Wel stikt het van de Inzichtvol beoordelingen. De moderaties van sommige mensen slaan echt nergens op.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

polaris schreef op 25 augustus 2004 @ 12:52:
Het vreemde is dat hij kennelijk grappig bedoeld is. Ik kon het grappige er echter niet van inzien (maar ik begreep het ook helemaal niet.) Maar laat er nou tussen al die 27 moderaties geen enkele Grappig zijn. Wel stikt het van de Inzichtvol beoordelingen. De moderaties van sommige mensen slaan echt nergens op.
Zal wel iets met de link tussen "inzien" en "gluren" te maken hebben :?

Neehee, geintje ;)

Van mij mag 'ie op -1 worden vastgezet, scheelt weer moeite - hij is zojuist weer "inzichtvol" en "interessant" gemod. Niet alleen zijn veel moderaties beroerd, d'r staat ook erg veel zouteloos innuendo ("Elke keer als de vriendin langskomt, richt ik de webcam naar het plafond") en volstrekt oninteressante ervaringsfeitjes ("mijn webcam ligt al weer 3 jaar in de la") onder dit artikel... * Rataplan stort een emmertje puntjes leeg.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Dina Tersago :9
Schoolvoorbeeld van 'ja, dat vind ik ook dus ik doe een plusmoderatie',
gevolgd door 'ik ook, ik ook, ik ook!111
:/

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Voor de duidelijkheid, die screenshot in het nieuwsbericht bevat dus een wallpaper van ene Dina Tersago, degene die onder Belgie in 2001 Miss Universe wilde worden. megatroll was iig de eerste om haar te herkennen laten we maar zeggen :+.

http://twitter.com/randalpeelen

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Misschien moet er toch een keer in het replyvenster iets staan dat de reactie op computergebied ontopic moet zijn.

Sinds 1990 ben ik de tel kwijt met al die soapie en miss,- baksels en dat een first post iets nutteloos als een naam post.... boejuh.
Pagina: 1