Toon posts:

Analoge inbellers opgelet: Wanadoo Turbo tot 5x sneller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat is tenminste zo volgens de website van Wanadoo

Quote van de site:

- Hoe werkt Wanadoo Turbo?
Wanadoo Turbo versnelt uw internettoegang door tekst en afbeeldingen met een eigen methode te comprimeren, websites in de cache op te slaan en andere methoden voor netwerkoptimalisatie toe te passen.

- Welke soorten gegevens worden versneld met Wanadoo Turbo?
Met Wanadoo Turbo hebt u aanzienlijk sneller toegang tot webpagina's. Deze versnelling wordt bereikt door toepassing van een eigen methode voor omkeerbare datacompressie op tekst, html, xml, javascript en style sheets. Ook afbeeldingen worden met een eigen methode gecomprimeerd. Denk aan GIF, JPEG, PNG en Flash-inhoud.

Het downloaden van bestanden (via FTP-programma's en programma's voor bestandsuitwisseling), audio- en videostromen en HTTPS (beveiligde websites) worden NIET versneld met Wanadoo Turbo.

Zelf heb ik meer dan een jaar lang geinternet met Wanadoo Hometime. Vergeleken bij ADSL was dat een drama, ik wilde dat dit er toen was.

Volgens de search waren er absoluut geen topics over Turbo, ik hoop mensen hiermee erop te attenderen en mogelijk dat tweakers ervaringen kunnen posten! Ik ben erg benieuwd of het iets uithaalt!

bron: site Wanadoo turbo

Turbo klint wel funky :>

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:39
SuperWeb biedt een dergelijke service al een hele tijd aan...

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-02 18:57

MRic3

Of praat ik weer poep?

een tweaker met een inbelverbinding... zijn die er nog ;)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 22:27

FastBunny

Give it the Works !

Hoe prijs je een oude techniek die Proxy heet onder een fancy naam aan deel 1.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
dat deed aol 'in den beginne' ook... alle afbeeldingen werden als ranzige gifs doorgestuurd ofzoiets
tja... in sommige gevallen is het best nuttig, maar t moet niet het 'kijkplezier' bederven... voor mobiel (gprs) gebruik is het opzich niet zo'n stom idee, voor als je alleen maar even wat op wil zoeken...

met een hamer past alles