[XP-SP2] Vage Audio

Pagina: 1
Acties:

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 21:57
Mijn audio doet een beetje vreemd:

Voorbeeld:
- Start Mediaspeler
- Open Volume-regeling (speakertje in je systray)
- Druk op de Hotkey (Fujitsu E2010 laptop)
- Als Volume-regeling geselecteerd is, gaat geluid op mute en geeft ie aan dat ie op mute staat, maar...
- Bij Mediaspeler staat ie nog gewoon op "geluid aan"
- Druk ik dan op mute op de mediaspeler, dan blijft het stil en mute blijft geselecteerd op de volume-regeling
- Als Mediaspeler geselecteerd staat, gaat het andersom. Moet ze beide "unmuten" voor ik weer wat kan horen.

Enig idee wat dat kan zijn?

- Laatste drivers geinstalleerd
- Hotkey software gedeinstalleerd
- Meerdere software geprobeerd
- Natuurlijk meermalig herstart

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:27
Ik heb wel eens gehoord, dat de software die door de fabrikant van de producten is geschreven, regelmatig conflicteerd met software geschreven door Microsoft (windows in dit geval ).
Heb je het al eens geprobeerd met de oplossing die door Windows standaard wordt aangeboden ?

Voorbeeld: power config van Toshiba werkt absoluut niet samen met het power systeem standaard ingebakken in Windows.

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 21:57
Zal alle drivers es verwijderen! Vaag spul :)

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 18:55
Ik had na installatie van SP2, dat me master volume helemaal dichtstond, dit op beide pc"s heel vaag... Op een Nforce2 bordje onboard audio, en dual AMD plankje met audigy 1 platinum
In mediaplayer staat het dan voluit maar keek ik idd in in me control panel -> sounds stond het helemaal dicht....

-