[cooling] hercules 9800pro koeler op een NF7-s

Pagina: 1
Acties:

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb een hercules 9800 pro koeler over, nu is mijn vraag past deze op mijn NF7-s moederbord?
En belangrijker koelt hij ook beter dan de standaard koeler die op het moederbord zit?

Afbeeldingslocatie: http://ukarof.free.fr/Divers/Images/Topic%209800%20Pro/Hercules%209800%20Pro%203x2.jpg
dit is de hercules 9800 pro koeler

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Leuk idee ja :)

Hij past zeker wel, die gaten zitten op dezelfde plek. Sowieso zal het wel beter zijn om de standaard koelplak te verwijderen en met AS 3/5 een dun laagje aan te brengen.

De hercules koeler is volledig van koper en over het algemeen worden videokaarten warmer dan de Northbridge. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was en de resultaten hier postten :)

Verwijderd

Cold-Dog schreef op 25 augustus 2004 @ 10:55:
Ik heb een hercules 9800 pro koeler over, nu is mijn vraag past deze op mijn NF7-s moederbord?
En belangrijker koelt hij ook beter dan de standaard koeler die op het moederbord zit?

[afbeelding]
dit is de hercules 9800 pro koeler
De afstand van de gaten is niet hetzelfde....helaas :)

Verwijderd

Idd gaten passen niet.

maar je zou er hem op kunnen plakken artic addiesive,maar dan moet je eerst de chip vlakschuren,want die is zo krom als een bannaan :Y)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:32

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 15:57:
Idd gaten passen niet.

maar je zou er hem op kunnen plakken artic addiesive,maar dan moet je eerst de chip vlakschuren,want die is zo krom als een bannaan :Y)
Bannaan die gebanned is ? ;).

Ik weet niet hoe groot die koeler zo ongeveer is, maar als ik naar mijn EPoX 8RDA kijk zie ik rond de northbridge enkele weerstanden. Misschien verstandig om even op te passen dat je die niet raakt en dus kortsluiting maakt :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.