[XP] Windows blijft maar netwerkschijven aanmaken

Pagina: 1
Acties:

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-04 19:44
Hier op het werk hebben we 2 pc's die op de een of andere manier maar netwerkschijven aan blijven maken.

Aan het eind van de dag zijn de letters F t/m Z gekoppeld aan bijvoorbeeld \\00server001\combi .

Normaal hoort dit alleen de "S-schijf" deze koppeling te hebben.

De pc's staan op verschillende lokaties, met netwerkshares naar verschillende Nt4 Bdc's.

Nu heb ik al behoorlijk wat zoekwerk verricht, maar helaas niks kunnen vinden.

Bij mijn weten is het geen aanmeld script probleem (we gebruiken Kix), daar de extra schijven pas later op de dag verschijnen.

Bij 1 van de probleem pc's hebben we het hele gebruikers profiel opnieuw aangemaakt, dit heeft het probleem ook niet opgelost.

Zelf ben in een beetje door de ideen heen, iemand van jullie nog een geniale ingeving?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien een virus ? Ga er even vanuit dat de betreffende gebruikers de netwerkverbindingen niet aanmaken .... Zijn de verbindingen allemaal naar de zelfde server/share verbonden ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-04 19:44
Virus kan bijna niet, dan hadden we het wel gezien.

Alle netwerkverbindingen gaan inderdaad naar dezelfde share.

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 17:59
kwtemp schreef op 25 augustus 2004 @ 10:15:
Hier op het werk hebben we 2 pc's die op de een of andere manier maar netwerkschijven aan blijven maken.

Aan het eind van de dag zijn de letters F t/m Z gekoppeld aan bijvoorbeeld \\00server001\combi .

Normaal hoort dit alleen de "S-schijf" deze koppeling te hebben.

De pc's staan op verschillende lokaties, met netwerkshares naar verschillende Nt4 Bdc's.

Nu heb ik al behoorlijk wat zoekwerk verricht, maar helaas niks kunnen vinden.

Bij mijn weten is het geen aanmeld script probleem (we gebruiken Kix), daar de extra schijven pas later op de dag verschijnen.

Bij 1 van de probleem pc's hebben we het hele gebruikers profiel opnieuw aangemaakt, dit heeft het probleem ook niet opgelost.

Zelf ben in een beetje door de ideen heen, iemand van jullie nog een geniale ingeving?
Disable link file tracking. aanzetten.

[ Voor 96% gewijzigd door TAMW op 25-08-2004 12:12 ]