Wanneer je vanuit het buitenland gebeld wordt, dan betaal je de kosten tot aan de grens.
Naar mijn idee is dat nog steeds zo.
Vanuit het binnenland, dan betaal je niet.
duh, ja, als je zelf in het buitenland zit ja. Niet als je uit het buitenland gebeld wordt natuurlijk.... Opnemen kost NOOIT geld (als je gewoon in Nederland zit)!
Wat is er niet te begrijpen aan het volgende?
Wanneer je vanuit het buitenland gebeld wordt. Dus, wanneer je in Nederland zit en vanuit het buitenland gebeld wordt (zoals de TS!).
vanuit het binneland, dan betaal je niet.
Wat je hiermee bedoelt is me niet duidelijk.
Ooit weleens geprobeerd die zinnen achter elkaar te lezen? De één duid het tegenover gestelde aan van de andere. Namelijk:
De ene zin gaat over het gebeld worden op je mobiel door iemand die in het buitenland zit terwijl jij in Nederland zit. De andere gaat over het gebeld worden door iemand die in Nederland zit terwijl jij ook in Nederland zit.
Wat is er dan niet te begrijpen aan die zin?
Als je alle zinnen van mij los van elkaar gaat lezen, duh! Tuurlijk dat je er dan niets van snapt.
Nogmaals, voor ontvangen van gesprekken (in NL) betaal je niets, waar dan ook vandaan.
Naar mijn idee betaalde je dus wel...
Voordat je meteen weer begint, lees eerst eens goed.
Naar mijn idee.
Ik heb even nagezocht of ik kon vinden wat ik bedoelde.
Heb niet kunnen vinden, maar kwam 1 keer langs wat jij bedoelde.
Overigens kan het misschien zo zijn dat andere providers er anders over denken. Zoiezo hoeft het geen vreemde regeling te zijn aangezien de meeste mensen niet dagelijk vanuit het buitenland gebeld worden. Het kan ook zo zijn dat het vroegáh zo geweest is.
Dus, ik had het mis en je kunt in principe gewoon je telefoon opnemen.
Sorry voor de verkeerde informatie.
[
Voor 197% gewijzigd door
Arunia op 31-08-2004 09:23
]