Uiteraard heb ik SP2 voor XP Home UK gedownload en gebruikt. Vanaf dat moment duurt het erg lang voor ik een IP-adres krijg van Chello. Normaal, met SP1, duurt dat een paar seconden. Sinds een paar dagen krijg ik zelfs geen verbinding meer. Ik heb wel een IP-adres maar geen verbinding (volgens mij problemen met dynamisch IP en DHCP), windows verteld me dat ik wel een hardwarematige internet verbinding heb, maar dat er een kabel los ligt of iets soortgelijks.
Natuurlijk is het vast iets simpels, zoals die #@%$#^! firewall meuk van SP2. Ben ik eindelijk van MSN af heb je dit weer! Ik gebruik namelijk zelf Norton Internet Security. Al heb ik voor zover ik weet alles uitgezet van die firewall, waarom duurt het dan zolang voor ik (uberhaupt) verbinding krijg? Een vriend met ADSL (statisch IP) heeft dit probleem niet, bij hem gaat juist alles sneller.
Kent iemand dit probleem, of weet iemand wat het zou kunnen zijn ???
Natuurlijk is het vast iets simpels, zoals die #@%$#^! firewall meuk van SP2. Ben ik eindelijk van MSN af heb je dit weer! Ik gebruik namelijk zelf Norton Internet Security. Al heb ik voor zover ik weet alles uitgezet van die firewall, waarom duurt het dan zolang voor ik (uberhaupt) verbinding krijg? Een vriend met ADSL (statisch IP) heeft dit probleem niet, bij hem gaat juist alles sneller.
Kent iemand dit probleem, of weet iemand wat het zou kunnen zijn ???