Nope, met een 600mzh duron doen we niet meer mee in computerland.
Eind dit jaar PC prive er uit, net een vast contract, herfst in zicht, Ja, ik wil een nieuwe PC
Gelukkig zijn we vrij de leverancier te selecteren. Mijn oog is (in eerste instantie) gevallen op http://www.perfect-systems.nl
Deze shop komt vaak hoog terug in de pricewatch en er zijn positieve verhalen te lezen. Bovendien zitten ze voor mij op een kwartiertje rijden
En hoe had ik dat gezien, zo'n nieuwe PC ?
Een beetje stilte zal ik kunnen waarderen, wordt gek van het lawaaiding van nu.
Ik bouw internetpagina's en maak ook dingen op voor drukwerk (ja ik neem het werk soms mee naar huis
)
Wil wel weer wat nieuwe games spelen, speel nu nog steeds counterstrike, gelukkig nog steeds een masterspel. Zoals bekend komt HL2 er aan met (later?) de nieuwe CS.
Verder was ik ooit redelijk bedreven met premiere en after effects, lijkt me leuk om daar weer eens mee te werken.
Ja, dus van alles wel wat, ik wil veel geheugen voor photoshop etc,
Dan een leuke videokaart voor games (geen state of the art)
Er moet een leuke hd in want gigs hebben we nooit genoeg.
De kast zelf mag er relaxed uit zien en graag een beetje silence please.
En dan krijg ik zoiets:
Antec Sonata Zwart (380 Watt - ATX Miditower)
goed uiterlijk, goede reviews,én stil
AMD Athlon 64 3400+ (S754 - Hypertrans) 2,2 BOX
Is het slim om voor 3400+ met 1,b cache te gaan of toch wat geld besparen en ee, 3200 met de helft aan cache ?
Gewoon een compleet bord met goede reviews! (Cool n quit lijkt me wel wat voor als ik snachts aan het DL ben)
PC3200 - 512 MB - DDR - Dane Elec
19" Philips 109B50
Tja, doe wel wat dtp werk maar is niet de hoofdmoot. IS het slim om wat geld te besparen voor de rest van het systeem en later een 2de 19" er bij te kopen (met iets hogere specs?) Ik heb nu 2X de 17" versie (107b) Was ook toendertijd geen hoogvlieger maar aan mijn eisen voldeet 'ie.
Sapphire 9800 Pro - 128 MB - TV+DVI - Retail
Kan ik mooi nog een 2de monitor op aan sluiten (heb nu 2X 17") en de prestaties zijn natuurlijk niet gek. Of toch een NVIDIA omdat deze beter zou zijn met bv HL2 (voor counterstrike V 2 straks)
Hitachi 7K250 120 GB (7200 RPM - S-ATA - 8 MB)
Lekkere snelle responcetijd
Kiezen tussen trust of deze gamersmuis is niet moeilijk (ja, met een draadje ja)
Logitech UltraX (Zwart/Zilver) -
Ziet er lekker uit en als hij niet bevald heb ik een mooi plekje voor 'm in de woonkamer.
DVD±RW NEC ND-2500 - Zwart - Bulk]
Lijkt me gewoon een lekker betaalbare brander die ook veel wordt verkocht
Lite On DVD (16x/48x - intern - IDE - bulk) Zwart
Grof opgeteld kom je nu op 1440 (met assemblage)
Dus mooi rond mij pcprive budget (1415 euro even uit het hoofd)
Wie ziet er nog ontbrekende of gekke dingen. Voor zover ik heb gecheckt moet het compatible zijn met elkaar.
Rond dit bedrag wil ik graag blijven zitten (kán iets stijgen, nog liever iets zakken
)
Eind dit jaar PC prive er uit, net een vast contract, herfst in zicht, Ja, ik wil een nieuwe PC
Gelukkig zijn we vrij de leverancier te selecteren. Mijn oog is (in eerste instantie) gevallen op http://www.perfect-systems.nl
Deze shop komt vaak hoog terug in de pricewatch en er zijn positieve verhalen te lezen. Bovendien zitten ze voor mij op een kwartiertje rijden
En hoe had ik dat gezien, zo'n nieuwe PC ?
Een beetje stilte zal ik kunnen waarderen, wordt gek van het lawaaiding van nu.
Ik bouw internetpagina's en maak ook dingen op voor drukwerk (ja ik neem het werk soms mee naar huis
Wil wel weer wat nieuwe games spelen, speel nu nog steeds counterstrike, gelukkig nog steeds een masterspel. Zoals bekend komt HL2 er aan met (later?) de nieuwe CS.
Verder was ik ooit redelijk bedreven met premiere en after effects, lijkt me leuk om daar weer eens mee te werken.
Ja, dus van alles wel wat, ik wil veel geheugen voor photoshop etc,
Dan een leuke videokaart voor games (geen state of the art)
Er moet een leuke hd in want gigs hebben we nooit genoeg.
De kast zelf mag er relaxed uit zien en graag een beetje silence please.
En dan krijg ik zoiets:
offtopic:
€ 124,30
€ 124,30
Antec Sonata Zwart (380 Watt - ATX Miditower)
goed uiterlijk, goede reviews,én stil
offtopic:
€ 297,11
€ 297,11
AMD Athlon 64 3400+ (S754 - Hypertrans) 2,2 BOX
Is het slim om voor 3400+ met 1,b cache te gaan of toch wat geld besparen en ee, 3200 met de helft aan cache ?
offtopic:
€ 112,89:
MSI K8T NEO FIS2R (800 MHz KT800 - ATX - S754) € 112,89:
Gewoon een compleet bord met goede reviews! (Cool n quit lijkt me wel wat voor als ik snachts aan het DL ben)
offtopic:
€ 83,17 (+ € 83,17 voor een gig aan geheugen maakt € 166,34
[€ 83,17 (+ € 83,17 voor een gig aan geheugen maakt € 166,34
PC3200 - 512 MB - DDR - Dane Elec
offtopic:
€ 228,55:
€ 228,55:
19" Philips 109B50
Tja, doe wel wat dtp werk maar is niet de hoofdmoot. IS het slim om wat geld te besparen voor de rest van het systeem en later een 2de 19" er bij te kopen (met iets hogere specs?) Ik heb nu 2X de 17" versie (107b) Was ook toendertijd geen hoogvlieger maar aan mijn eisen voldeet 'ie.
offtopic:
€ € 213,37:
€ € 213,37:
Sapphire 9800 Pro - 128 MB - TV+DVI - Retail
Kan ik mooi nog een 2de monitor op aan sluiten (heb nu 2X 17") en de prestaties zijn natuurlijk niet gek. Of toch een NVIDIA omdat deze beter zou zijn met bv HL2 (voor counterstrike V 2 straks)
offtopic:
€ 96,76:
€ 96,76:
Hitachi 7K250 120 GB (7200 RPM - S-ATA - 8 MB)
Lekkere snelle responcetijd
offtopic:
€ 39,84:
Logitech MX510 Optical Mouse Blauw€ 39,84:
Kiezen tussen trust of deze gamersmuis is niet moeilijk (ja, met een draadje ja)
offtopic:
€ 23,95:
€ 23,95:
Logitech UltraX (Zwart/Zilver) -
Ziet er lekker uit en als hij niet bevald heb ik een mooi plekje voor 'm in de woonkamer.
offtopic:
€ 76,53:
€ 76,53:
DVD±RW NEC ND-2500 - Zwart - Bulk]
Lijkt me gewoon een lekker betaalbare brander die ook veel wordt verkocht
offtopic:
€ 28,15:
€ 28,15:
Lite On DVD (16x/48x - intern - IDE - bulk) Zwart
Grof opgeteld kom je nu op 1440 (met assemblage)
Dus mooi rond mij pcprive budget (1415 euro even uit het hoofd)
Wie ziet er nog ontbrekende of gekke dingen. Voor zover ik heb gecheckt moet het compatible zijn met elkaar.
Rond dit bedrag wil ik graag blijven zitten (kán iets stijgen, nog liever iets zakken
[ Voor 5% gewijzigd door ZaWoot op 25-08-2004 02:49 ]