Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Probeer eens die 2002 idd opnieuw te installeren en vervolgens 2003 eroverheen. Als het goed is kun je gewoon upgraden.
Mocht ie niet upgraden, dan kun je alsnog die oude verwijderen
Als je de exacte bestandsnaam achterhaalt, kun je ws. nog wel wat op google vinden
Mocht ie niet upgraden, dan kun je alsnog die oude verwijderen
Als je de exacte bestandsnaam achterhaalt, kun je ws. nog wel wat op google vinden
[ Voor 49% gewijzigd door Cis op 24-08-2004 23:22 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Upgraden kan inderdaad zoals Cis aangeeft prima mogelijk als het de zelfde taal betreft.
Kan je het bestand dat mist ook terugvinden op de installatie cd ?
Kan je het bestand dat mist ook terugvinden op de installatie cd ?
Als je office 2002 op je computer hebt stan kan je gewoon 2003 gaan installeren, tijdens de installatie van 2003 wordt namelijk de vorige versie, in jouw egval 2002, verwijderd.freddyathlon schreef op 24 augustus 2004 @ 23:14:
Ik heb hier de nederlandse Office 2003 professional met Frontpage liggen.
Ik heb eerst de oude office (2002 (XP)) verwijderd, en begin dus met de installatie van 2003.
Nu is ie dan net op de 30 a 40 % en dan krijg ik een foutmelding dat ie eens of ander onderdeel met ik geloof extensie .vxb niet kan vinden en dus niet kan installeren.
Wie weet wat dit kan zijn??
en kan ik 2003 upgraden over xp heen?
Hetgene wat je kan doen is om de installatiecd is te kopiëren (lage snelheid) en dan opnieuw te proberen. Z heb ik ook een keer zo'n fout opgelost, het ging toen alleen om windows ipv office.
Omdat ie het ebstand niet kan vinden betekent gewoon dat ie m'n niet goed kan lezen of hij ontbreekt gewoon op de cd ;-)