Wie kent deze Brander

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Wie kan me wat info verstrekken over de Philips PCRW382 Brander.

op internet kan ik nixs vinden, en ook op de site van Phili zelf niet.

Wie O Wie

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Wat wil je weten dan?
Het is dus een ide-writer, leest op 24-speed, en schrijft-herschrijft op 2-speed.
Hij kan niet overburnen, maar kan wel 80min cd's aan. Ik ben er best tevreden mee, maar als ik toen meer geld (ervoor over) had, had ik zeker een betere gekocht.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
Als je kijkt onder de naam 200serie dan vind je hem vast wel.

Verwijderd

Philips branders moet ej gewoon niet naar kijken, had er zelf ook 1 ene na de andere fout achter mekaar hij heeft erg weinig poh (power on hours) dus de lens is al snel naar de tering en dan ken je hem dus bij het vuilnis zetten. wat ik niet zo op prijs stelde ik heb 2x een nieuwe gehad van de philips cdd3610 en hij is nu alweer kaduuk. Maar dat zijn mijn bevindingen met phlips branders misschien dat het alweer opgelost is in een nieuwere versie, maar ik zou toch echt serieus overwegen die philips voorbij te lopen.

SinC

Verwijderd

Hmm dat had ik met Hewlett Packard....

HP4020i gehad (was gelukkig MAAR 2499,- toen!) was NET NA DE GARANTIEPERIODE van 1 jaar kapot, dus dat was kinnekloppen.. toen okay... dacht ik koop nog maar een 4020i (STOM!) omdat hij behalver de gaarheid in het begin goed werkte.. WEER na 1 jaar kapot.. toen 7020i van een maat van me overgenomen die het toch ook weer wel zeker 3 maanden volhield...
HP is KUT

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Okay dan, HP is dus Hopeloos Problemen.
En de "Let make things better" fikkers, moeten eerst maar een beter worden gemaakt.

Mmmmmmmmmmmm weet dat Plextor goede fikkers zijn, maar die kosten nog al wat, die 12 of 8 speed branders.

Mot er toch maar eens over nadenken, iemand anders nog een sugestie.

Mzzl Diamon

Thanks 4 the reply's

And The Only One

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Als ik jou was zou ik eens serieus gaan kijken of je ergens een Artec Rewriter kan kopen. Ik heb zelf ook zo eentje 4x4x24 en brandt werkelijk perfect. Hij kan in raw modus bakken en kloon cd's lukt hem dus ook. Fijne, stabiele ide brander voor niet te veel piek. Bij de Makro kost hij 410,- maar weet niet of ze hem daar nog hebben. Bij de Makro in Nuth (limburg) liep de vraag naar dat ding storm. Maar misschien hebben ze hem ook nog ergens anders. Artec is wellicht niet zo bekend, maar in Amerika is dat echt een a-merk die ook branders maken voor yamaha en zelfs een paar types van Plextor.

• hqa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

hqa

Philips is inderdaad k#t in een jaar 2* kapot geweest (rw3610) gelukkig had ik nog garantie... via alternate 6wkn op dat stomme ding zitten wachten.

ze hadden wat problemen met philips...

Na 3 telefoontjes boden ze aan het orginele aankoopbedrag van de philips opnieuw te besteden, omdat ze die ene philips niet meer hadden.

Ik heb er wat geld bijgelegt en een Aopen crw 9624 gekocht +/- 600,- totaal en heb sindsdien geen cd meer verknald of andere problemen gehad.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:35
Ik had een HP 7210i en die is na 1 jaar zo'n beetje ook kaduuk gegaan.. hij brande gewoon geen cd;s meer, liep steeds vast e.d...
Nu heb ik een HP 8250i en die heb ik nu 1 maand, hij doet het nog steeds.. :) Plextor dingentjens zijn de beste voor zover ik weet, maar koop geen 12x, dat wordt nog niet eens door CD-R's ondersteund.. 4x is snel zat hoor, anders gaat het ook nog ten koste van de CD-Retjes en dat wil je nou ook weer niet hebben..

Suc6 verder!

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 16:36
2 jaar geleden een 4x8x Panasonic brander gekocht voor 400,- (PC-dumpdag) , brandt nu nog steeds prima. (tergelijkertijd wel gare cd's gekocht waar de zilverlaag gewoon vanaf viel.) Oh ja was wel SCSI dus moest er een scsi kaart van 29,- piek erbij kopen :(

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 18:37

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

hmm
ben ik dan de enige die tevree is over zijn 3610, bijna nooit troubles, hij brand alles, nou moet ik er wel bijzeggen, dat het niet altijd goed gaat, maar dat is normaal tog? :)

en ik bedoel daarmee dat het altijd fout kan gaan, maar gebeurd gelukkig weinig hier.. Hmm praat weer een beetje vaag, maaarja

en trouwens plextor is tog niet zo duur, 6 a 700 gulden oid?
maar dat weet ik niet hoor, en ja wat wil je...

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb een OTI 375 Socrates (heeft iemand DAAR ooit van gehoord?)
Ik heb dus werkelijk GEEN idee of ie ook 80 minuten CD's pakt. (Die van That's write In ieder geval niet). Nu heb ik gehoord dat SONY 80 minuten wel zou werken maar die zijn dus echt !NERGENS! te verkrijgen. Heeft iemand nog een adresje¿

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
-=!ME!=-

Zal ik je maar gerust stellen, of hoeft dat niet. Socrates (re)writers zijn zeer oke. Ze hebben de loopwerken van NEC en SONY en dit zijn toch wel goede fabrikanten, kijk maar naar Plextor die daar grotendeels ook de loopwerken van koopt. Socrates zijn typisch merken die exacte klonen zijn van de toppertjes, maar die gewoon in goedkopere vorm en onder een andere naam worden uitgegeven.
Ik wilde nog effe kwijt dat Plextor momenteel heel erg de hemel wordt ingeprezen, zonder dat deze daadwerkelijk veel beter zijn. Nogmaals, er zijn maar vier fabrikanten in de wereld die loopwerken produceren en dat zijn Philips, NEC, DAEWOO en Sony. Hij jullie dus zelf niet zo voor de gek om HP de grond in te gaan boren en de Plextor heilig te verklaren. Tegenwoordig heb je geen slechte rewriters meer.
Pagina: 1