Vandaag bezig geweest m'n nieuwe systeem te installeren, maar windows wil mijn 160GB Sata schijf maar niet volledig herkennen (6y160m0). Windows ziet nu maar 127GB
M'n mobo: Asus P5GD1-VM
Ik heb de nieuwste drivers al geinstalleerd, evenals de meest recente bios voor m'm mobo.
Daarnaast nog Maxblast (zowel de windows als dos versie) en big_drive_enabler geprobeerd maar dit mocht het probleem ook niet op lossen.
In de bios wordt m'n HD wel herkend als een 160GB (163.9gb)
Tevens de nieuwste drivers van intel geprobeerd (ITE8212 ATA Controller Driver and Application V1.3.1.9 )
uiteraard heb ik ook de FAQ en de site van Maxtor bestudeerd, maar dat bied voor mij ook geen oplossing.
huhh, OS is windows XP incl SP1 en alle updates geinstalleerd.
Schijf NTSF ingedeeld, en de reghack uitgeprobeerd
M'n mobo: Asus P5GD1-VM
Ik heb de nieuwste drivers al geinstalleerd, evenals de meest recente bios voor m'm mobo.
Daarnaast nog Maxblast (zowel de windows als dos versie) en big_drive_enabler geprobeerd maar dit mocht het probleem ook niet op lossen.
In de bios wordt m'n HD wel herkend als een 160GB (163.9gb)
Tevens de nieuwste drivers van intel geprobeerd (ITE8212 ATA Controller Driver and Application V1.3.1.9 )
uiteraard heb ik ook de FAQ en de site van Maxtor bestudeerd, maar dat bied voor mij ook geen oplossing.
huhh, OS is windows XP incl SP1 en alle updates geinstalleerd.
Schijf NTSF ingedeeld, en de reghack uitgeprobeerd
[ Voor 10% gewijzigd door T-8one op 24-08-2004 23:07 . Reden: ff toevoeging, n.a.v. opmerking modje ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P