Toon posts:

[new pc] Mogelijkheden ?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
budget: 2250,00 euro

benodigheden: complete pc

doeleinden: gamen, office, ie

hiervan moet de complete pc worden aangeschaft, ik heb de voorkeur voor A64.

het gaat me vooral om de mogelijkheden hier ik heb geen intressen in een lcd aangezien deze mij te duur zijn en men hiervoor betere hardware kan aanschaffen.

het liefst is de CRT monitor zwart zijn en een resolutie aankunnen van 1600x1200 (tevens een videocard die de nieuwste games op deze resolutie aankan)
Het voornaamste bedrag wil ik dan ook uitgeven aan de binnekant van de pc (cpu, memory, psu, harddisk, mainbord, videocard)

Eigelijk ben ik in me keuze kwa specs nogal blanco maar heb wel een idee wat voor preformens ik wil..

p.s. sorry voor de spellings fouten ;)

edit: nederlandse webshops plz :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 22:47 ]

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

www.(vulnaamvanwebshopin).nl of .be ??

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Dat mocht je willen dat je hier je budget en eisen kon dumpen en ons het laten uitzoeken. Beetje research van jezelf zou wel handig en niet meer dan normaal zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door UltraR-pc op 24-08-2004 22:54 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:51

Just_I

What did you just say?

Wat heb jezelf al op het oog? Waar heb je gezocht ?
Wat is er echt belangrijk aan de pc, wat wel aardig wat mag / kan kosten?
Wat wil je minimaal in je pc hebben?
Kortom, meer eigen input en research.

Voor de lagere prijzen check je de pricewatch en kan je natuurlijk bij de webshops zelf kijken (tip: kies er een waar je alle onderdelen haalt die jij goed(-koop) vind)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• w3news
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11-2025
http://www.tweakers.net/reviews/506/4
Dit is zeker wel leuk voor je denk ik.
Actuele totaalprijs: € 1.904,08
Voor de overige kun je nog beter cpu koeler kopen, misschien is dat nog wel aan te bevelen.
Maar een andere kast naar eigen smaak kan natuurlijk ook :P
Zoek, en je zult vanalles vinden.

Een beter internet begint bij jezelf...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is niet de bedoeling dat wij al het werk voor je doen. Natuurlijk willen we je helpen met vragen, maar in dit geval kan je prima zelf op zoek gaan. Zoals GA al aangeeft is er een handige guide op de frontpage waarmee je vaak een heel eind komt. In deze guides zijn ook weer linkjes naar reviews met veel informatie. Al met al, heb je wel genoeg leesvoer.

Mocht je voor jezelf het een en ander hebben uitgezocht, en toch nog vragen hebben, raad ik je aan dit stuk éérst door te nemen. Daar kan je de richtlijnen voor dit soort topics vinden. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.