Halflife & Opposing Force crash to desktop win xp

Pagina: 1
Acties:

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Topicstarter
Ik heb zojuist weer eens Halflife en Opposing force installeerd ( met laatste updates via autoupdate functie ) Maar zodra ik in 1 van de spellen een new game opstart crashen ze gelijk naar de desktop.

Ik heb beide spellen zo ingesteld qua video:

1024x768 OpenGl met default GL driver (zo werkte het altijd perfect)
heb het ook met Direct3D geprobeerd ... zelfde prob ...

ati 4.8
win XP Pro met SP1

Zie sig voor mijn specs

In windows Open GL en Direct 3d beiden AA en AF op 2x ( al geprobeerd op application preference )

Wat kan ik nog meer proberen om ze werkend te krijgen ... wil weer wat uurtjes nostalgie te spelen .... Heb daarnet ff gegoogled op Opposing force. opposing force crash to desktop, maar nog niet echt nuttige dingen gevonden. Anyone ?

[ Voor 5% gewijzigd door JediUberknaft op 24-08-2004 22:42 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Heb je al meerdere verschillende videokaartdrivers geprobeert?

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Dat heb ik nog nie geprobeerd nee, aangezien doom3 nu lekker loopt op deze driver, en alle andere games ook. Als het wederom een driver probleem is wordt ik echt pissig. Word namelijk niet goed van elke keer ( egt al tig keer moeten doen) drivers installen en uninstallen om een spel te spelen. Het moet tog zeker lopen lijkt me op een driver knowadays ?

Anders probeer ik het nog een keer met andere driver, en anders is het helaas Hoppa van de HD ermee met de spellen. Zo kun je bezig blijven.

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Net effe 4.7 driver geinstalled ( waar het eerst wel onder werkte ) maar nog steeds de crashes naar desktop ....

Ik ga dit weekend wel mun hele pc opnieuw installen, dit is natuurlijk stierepoep ... raar verhaal gewoon. Maar weer effe 4.8 driver installen. En dan morgen maar schone install doen ..

Dit moet haast wel Windoos probleem zijn. Vervuilde windoos ofzo .. Zou het anders ook niet meer weten ... Gelukkig morgen weer mun andere WD 120GB terug .. alles lekker overpompen ...