[NFS:U] Grafische problemen bij motion blur e.d.

Pagina: 1
Acties:

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 06:48
Bij mij geeft Need for Speed: Underground problemen als ik anti-aliasing en anisotropic filtering aanzet bij de eigenschappen van de videokaart en in het spel lichtsporen en motion blur aanzet. Dan krijg je dus dit beeld:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/syperda/gotpics/nfsu.jpg

Met de anti-aliasing en anisotropic filtering uitgeschakeld wordt het beeld zwart, op de straatverlichting en de auto na, zodra de motion blur en lichtsporen horen te verschijnen.

Mijn NFS:U is nu versie 1.3.0, bij de standaard installatie zonder updates heb ik eigenlijk deze problemen niet, maar loopt het spel op een gegeven moment vast.

Mijn specs:
Abit IS7
Celeron 2,4GHz
256MB ( :|)
Geforce FX 5700 128MB
Windows XP Pro

Drivers: Forceware 61.76 gehad en nu Forceware 61.77

Zijn er meer mensen met dit probleem? En ik vraag me ook af of het een driverprobleem is of dat het een probleem is wat in het spel zit....

The ramblings of an idiot

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Heb je al eens meerdere verschillende videokaartdrivers geprobeert? Dus ook oudere versies.

• McBoom
Ja, ik heb in het begin 5x.xx erop gehad. De exacte versie weet ik zo niet meer, maar die hadden hetzelfde probleem. Daarom was ik op 61.76 overgestapt, maar die losten niets op.

• McBoom
Ik heb nu het spel gepatched naar 1.4.0 en de problemen zijn voorbij :) Maarrrrrrr...... Nu lijkt het wel dat de anti-aliasing uitgezet wordt zodra je de lichtsporen en de motion blur aanzet. Dit is vooral duidelijk te zien als je naar Wagen tunen gaat. De auto('s) zijn veel minder scherp geworden :/