Ik heb al inde FAQs gekeken, maar de oplossing die ik zag om je connectie simpelweg in je start-startup dir te slepen werkt weiliswaar, maar het probleem is dat er eerst een loginscherm komt voordat windows helemaal is opgestart. en ik wil graag, dat waneer mijn pc gereboot wordt ook avn afstand(remote dus) weer op die pc kunnen komen. En ik krijg de indruk dat de connectie pas echt tot stand komt waneer je je password ingevuld hebt bij het login scherm. Ik wil dus dat het daarvoor al gebeurd...is dat uberhaupt mogelijk?
Je kan ervoor zorgen dat 1 gebruiker automatisch inlogged als de PC aangezet is. Gebruik hiervoor een tool van Microsoft zelf: TweakUI. Zoek bij Microsoft maar op PowerToys of Power Toys voor Windows XP.
Overigens, als je remote op een XP machine wilt inloggen kan dat ook gewoon als die nog niet ingelogged is... (EDIT: Laat maar, ik begrijp inmiddels dat je natuurlijk eerst een verbinding moet hebben alvorens remote te kunnen inloggen.
Auto-logon is de weg voor jou dus.)
Overigens, als je remote op een XP machine wilt inloggen kan dat ook gewoon als die nog niet ingelogged is... (EDIT: Laat maar, ik begrijp inmiddels dat je natuurlijk eerst een verbinding moet hebben alvorens remote te kunnen inloggen.
[ Voor 21% gewijzigd door Dr. Cheeks op 24-08-2004 23:35 ]
je kan ook bij start -> run -> "control userpasswords2" intypenDr.Cheeks schreef op 24 augustus 2004 @ 23:33:
Je kan ervoor zorgen dat 1 gebruiker automatisch inlogged als de PC aangezet is. Gebruik hiervoor een tool van Microsoft zelf: TweakUI. Zoek bij Microsoft maar op PowerToys of Power Toys voor Windows XP.
Overigens, als je remote op een XP machine wilt inloggen kan dat ook gewoon als die nog niet ingelogged is...
dan kan je ook selecteren welke user er automatisch inlogt.
En je kan indd inloggen met de XP remote als er reeds iemand ingelogged is, die wordt dan uitgelogd, maar als de TS zijn pc geen inet verbinding heeft na een reboot gaat dat niet werken