Mensen,
Ik ben van plan om op korte termijn een nieuwe DVD speler inclusief DIVX en XVID te kopen.
Ik zit met een aantal punten waaraan mijn nieuwe speler moet voldoen daarom wil ik graag meningen en ervaringen van mensen met dit soort spelers weten zodat ik een verantwoorde keuze kan maken.
mijn punten zijn als volgt:
- CD, CD-R, CD-RW
- DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
- VCD en SVCD
- MPEG 1 en 2
- MPEG 4 / AVI
- DivX 3.11, DivX 4.x en 5.x*
- Xvid
- MPEG
- JPEG
- MP3
-DIVX en XVID ondertiteling ondersteuning (iig SRT)
- Hij moet verder goed DVD's kunen afspelen, (net zoals Philips en sony's gewone dvdspelers qua kwaliteit) (heb weinig verstand van goede of mindere kwaliteit op dit gebied)
-Uiteraard moet hij de beste weergave van XVID en DIVX hebben (ook hier is nogal verschil tussen de spelers heb ik gelezen)
- Het geluid moet nagenoeg hetzelfde zijn als de huidige DVDspelers van bijvoorbeeld philips en sony
- het budget is +- 130 EURO
- hij moet in nederland verkrijgbaar zijn ('t lieftst via een webwinkel).
Alvast bedankt voor al jullie reacties!!!!
Ik ben van plan om op korte termijn een nieuwe DVD speler inclusief DIVX en XVID te kopen.
Ik zit met een aantal punten waaraan mijn nieuwe speler moet voldoen daarom wil ik graag meningen en ervaringen van mensen met dit soort spelers weten zodat ik een verantwoorde keuze kan maken.
mijn punten zijn als volgt:
- CD, CD-R, CD-RW
- DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
- VCD en SVCD
- MPEG 1 en 2
- MPEG 4 / AVI
- DivX 3.11, DivX 4.x en 5.x*
- Xvid
- MPEG
- JPEG
- MP3
-DIVX en XVID ondertiteling ondersteuning (iig SRT)
- Hij moet verder goed DVD's kunen afspelen, (net zoals Philips en sony's gewone dvdspelers qua kwaliteit) (heb weinig verstand van goede of mindere kwaliteit op dit gebied)
-Uiteraard moet hij de beste weergave van XVID en DIVX hebben (ook hier is nogal verschil tussen de spelers heb ik gelezen)
- Het geluid moet nagenoeg hetzelfde zijn als de huidige DVDspelers van bijvoorbeeld philips en sony
- het budget is +- 130 EURO
- hij moet in nederland verkrijgbaar zijn ('t lieftst via een webwinkel).
Alvast bedankt voor al jullie reacties!!!!