Ik heb in IE6 2 toolbars,
de google toolbar, en de toolbar die norton antivirus 2003 heeft geïnstalleerd.
zie ook dit plaatje:

Leuk en aardig, de googlebar gebruik ik om snel te googlelen de norton balk is eigenlijk een onzin balk.
Nu is er iets raars, met de rechtermuisklik op de toolbars kan je de toolbars in en uitschakelen.
dit werkt, maar op de een of andere manier zijn de namen van google en norton toolbars omgedraaid.
vink ik de google bar uit, dan verdwijnt de norton balk, en andersom.
Geen groot probleem, maar het ergert me..
Deïnstalleren van de google toolbar, en het verwijderen van norton heeft niet geholpen. Na de installatie van beiden staan de namen nog steeds verkeerd.
Heb flink zitten zoeken in het register maar kan er niet achter komen waar de naam van deze toolbars onthouden worden.
De search poept weinig zinnige topics uit, oftewel...
Wie kan mij vertellen waar de namen van deze toolbars staan?
En, als we toch bezig zijn, is er iemand die mij kan vertellen hoe ik die toolbar van norton verwijder.
de google toolbar, en de toolbar die norton antivirus 2003 heeft geïnstalleerd.
zie ook dit plaatje:

Leuk en aardig, de googlebar gebruik ik om snel te googlelen de norton balk is eigenlijk een onzin balk.
Nu is er iets raars, met de rechtermuisklik op de toolbars kan je de toolbars in en uitschakelen.
dit werkt, maar op de een of andere manier zijn de namen van google en norton toolbars omgedraaid.
vink ik de google bar uit, dan verdwijnt de norton balk, en andersom.
Geen groot probleem, maar het ergert me..
Deïnstalleren van de google toolbar, en het verwijderen van norton heeft niet geholpen. Na de installatie van beiden staan de namen nog steeds verkeerd.
Heb flink zitten zoeken in het register maar kan er niet achter komen waar de naam van deze toolbars onthouden worden.
De search poept weinig zinnige topics uit, oftewel...
Wie kan mij vertellen waar de namen van deze toolbars staan?
En, als we toch bezig zijn, is er iemand die mij kan vertellen hoe ik die toolbar van norton verwijder.
[ Voor 6% gewijzigd door job op 24-08-2004 20:36 ]