Toon posts:

pc loopt steeds vast als ik aan het gamen ben

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Beste forum leden, ik speel weleens een game, maar dan loopt de pc weleens vast, of er komt opeens het schermpje voor: Power saving enable en dan nog wat, ik heb een best jonge pc dus volgens mij kan het daar niet aan liggen, het gaat vaak met call of duty en nfsu, ik vind dit heel erg irritant,

kan iemand mij aub helpen?

Verwijderd

Wat voor videokaart heb je? Heb je overal de nieuwste drivers van geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik weet niet goed welke soort videokaart ik heb, iig. is niet egt oud, en slecht,

Verwijderd

Sorry hoor, maar hoe kunnen wij jou ooit helpen als we niet de nodige gegevens hebben. Uit kunnen vinden welke videokaart je hebt past toch wel in het rijtje basiskennis die we verwachten van onze bezoekers (*Hint* Configuratiescherm).

Zou je Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen door kunnen nemen, de search kunnen gebruiken om recente vastloop-topics te vinden (die zijn veel in SPV en Complete Systemen & Laptops te vinden) en desnoods een nieuw topic te openen. In Spielerij - Problemen & Vragen FAQ kun je vinden welke informatie we absoluut nodig hebben.

Dit topic is gesloten.