Wat is beter Riva tnt 2 m64 32mb of Geforce 2 mx ?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 12:07
Welke kaart is beter de geforce 2 mx of de tnt2 m64 ?? en hoeveel mb is de geforce 2 mx eigenlijk??

alvast bedankt

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Neem de gf2mx, die ondersteunt meer dingen en is sneller, ze zijn allebei afgeknepen. De m64 is een afgeknepen tnt2 en de gf2mx een afgeknepen gf2.
Ik neem aan de een gf2 nog altijd een paar stappen sneller is als een tnt2, de geforce1 zit er ook nog tussen dus het lijkt mij overduidelijk!
De gf2mx is er in 2 smaken, de 32 en 16 mb hoewel de 16 mb eigenlijk niet voorkomt, 32 mb dus!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 10:56

hilgo

Clear your mind of can't.

De geforce 2 MX is beter. Enne, hij heeft standaard 32MB geheugen :)

Discogs

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 12:07
Mooi dan weet ik dat ook weer

*D

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Verwijderd

GF2MX is veel beter. Sneller dan Geforce 1 SDRAM. Een stuk sneller dan normale TNT2 en zeker sneller dan TNT2 M64, wat eigenlijk een afgeknepen TNT2 is. GF2MX is eigenlijk een afgeknepen GF2 GTS maar deze is dan ook veel te duur.

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

MX MX MX MX MX !!!!!

Met die klote 64bits geheugengangetjes van die M64 kom je niet ver in 3DMARK2000 :)

Verwijderd

goh,die username lijkt wel erg veel op die van mij zeg
Emperor-------the_Emperor

Verwijderd

B, dat had ik je toch al verteld :)

Verwijderd

En DUHHH emperor, wat verwacht je met zo'n algemene naam

Verwijderd

G-force mx is vele male beter als de tnt doh.
Dus koop de g-force mx maar want die is denk ik wel 3 keer zo snel en beter in ondersteuning van drivers enz enz dan de tnt
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

De driverondersteuning van de TNT2 en de GF2 (al dan niet afgeknepen varianten hiervan) is precies hetzelfde. De detonator drivers zijn voor ALLE nVidia kaarten, dus ook de TNT, TNT2 en whatever en dat zal ook niet veranderen.
Alle nVidia kaartjes zijn ook nog eens gebaseerd op een unified driver model, waardoor je zelfs oude detonator drivers op de nieuwste kaarten kan gebruiken.

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 15:46 schreef Networx het volgende:
De driverondersteuning van de TNT2 en de GF2 (al dan niet afgeknepen varianten hiervan) is precies hetzelfde. De detonator drivers zijn voor ALLE nVidia kaarten, dus ook de TNT, TNT2 en whatever en dat zal ook niet veranderen.
Alle nVidia kaartjes zijn ook nog eens gebaseerd op een unified driver model, waardoor je zelfs oude detonator drivers op de nieuwste kaarten kan gebruiken.
Je zegt het zelf al, afgeknepen driverondersteuning.
oftwel de features van de drivers worden niet optimaal benut ..mijn conclusie is dat g-force meer van de drivers features gebruikt van de detonator driver als de TNT.
Dus je kan beter 100 gulden meer uitgeven
voor een betere kwaliteit :7

Verwijderd

"Al dan niet afgeknepen" slaat op de kaarten (zoals de GeForce2 MX) en niet op de drivers. Het is natuurlijk onzin om 100 gulden extra uit te geven alleen om 'alle features van de drivers' te gebruiken. De detonator drivers zijn ervoor om te zorgen dat je alles uit je kaart haalt en niet andersom.

Verwijderd

Okay soms heb je nodig bij hulp van een videokaart , maar als je vragen als dit gaat stelle kan je beter posten in een Computer Idee forum(asie bestaat) jah sorry ..beginners hebben hulp nodig, maar stel geen vragen als " wat is sneller eem k6-2 of een duron"
Pagina: 1